5 בינואר 2016 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: ג'ון רוז'ינסקי, מנכ"ל נטאלייזר, ודני בלטוך, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של החברה

ביום האחרון של שנת 2015 התארחו במאורה שלי שני ידידים ותיקים.

את ג'ון רוז'ינסקי, מנכ"ל נטאלייזר, פגשתי כבר לפני 16 שנים כאשר הקים את החברה ואת דני בלטוך, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בה, אני מכיר עוד מימים משותפים ביבמ (IBM) ישראל.

נטאלייזר מפתחת יישומים ניידים לאנשי שטח מאז 1999 והיא פעילה בארץ ובחו"ל.

על בסיס מאות פרויקטים ומאות אלפי משתמשים ניידים פיתחה נטאלייזר את Gazpacho, פלטפורמה חדשנית ומרתקת ליישומים ניידים, המהווה מהפכה ביכולת של ארגוניים עסקיים להתמודד עם הצרכים הניידים של הארגון. Gazpacho מאפשרת להם ליישם מענה לצרכים הניידים שלהם באופן עצמאי, מהיר וזול.

Gazpacho, בדיוק כמו המרק הספרדי הקר שעל שמו היא נקראת, מורכב מאוסף מרכיבים המוצעים "על המדף" ומהם הארגון העסקי בוחר ו-"מערבב" לעצמו את היישום, המופץ מידית לשטח לתחילת עבודה.

לקוחות החברה – ביניהם רשויות מובילות, חברות תשתית וחברות בתחומי הרכב והקמעונות, הפיקוח והבקרה – מבצעות במערכת מיליוני פעולות בשנה על ידי עשרות אלפי משתמשים.

רוז'ינסקי ובלטוך סיפרו שב-Gazpacho שולבו יכולות המאפשרות לעובד השטח להשלים את כל התהליך, אפילו עד להחתמת הלקוח בחתימה גרפומטרית על גבי המכשיר הנייד, כמו גם על האישור הסופי – תהליך המייתר ניירת וחוסך זמן יקר, טעויות ואובדן מידע.

הם אמרו שבעזרת Gazpacho וטכנולוגיות ששולבו במערכת תהליכים ארגוניים רבים שינו פניהם והתייעלו.

"אנחנו נהנים לראות שהלקוחות שלנו מופתעים מהיכולת שלהם לתת מענה כל כך מהיר לכל דרישה שעולה בעזרת המערכת", ציינו השניים. "אנחנו רואים בשמחה תופעה שלקוח מתחיל מיישום מסוים ובתוך תקופה קצרה, וכמעט ללא הוצאה נוספת, הוא מיישם במערכת פתרונות נוספים. הדבר מוכיח את האמון הרב של הלקוחות במערכת".

בשנתיים האחרונות זכו יישומים המבוססים על Gazpacho, שבוצעו בלאומי קארד, בפרס מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *