28 בדצמבר 2017 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: גלעד חבר ובני סלע, אריקום

השבוע ביקרו אותי במאורת הנמר גלעד חבר, סמנכ"ל המכירות של אריקום באזור EMEA, ובני סלע, מנהל המכירות שלה בישראל ובאפריקה.

חבר וסלע סיפרו לי בפגישה, שאינה הראשונה בינינו, על החידושים והדגשים העכשוויים בפעילותה של אריקום בתחום הסייבר, במיוחד בעקבות השקתו באחרונה של Ericom Shield – פתרון אבטחת הגלישה באינטרנט שלה.

החברה, וזה דבר ידוע בתעשייה, מציעה מוצרים בתחומי הקישוריות והגישה מרחוק, אבל הפעם דיברנו על התחום החדש יותר בפעילותה, שצובר תאוצה – הסייבר, כאמור. חבר וסלע תיארו כיצד רוב החברות כיום משיגות מידה מסוימת של הגנה על מערכות הקצה באמצעות שכבות אבטחה מרובות, כגון פיירוול ואנטי וירוס, אולם רוב פתרונות האבטחה בשוק הם בעיקר תגובתיים – דבר שמשאיר אותן פגיעות למתקפות כופר ותוכנות זדוניות אחרות, שחודרות באמצעות הדפדפן או דרך קישור לאתרים זדוניים שנשלח במייל.

"שכבת הגנה נוספת"

השניים ציינו שאריקום פעילה כבר יותר משלוש שנים בתחום וצברה עשרות לקוחות המשתמשים במוצרי האבטחה שלה. לדבריהם, השקתו של Ericom Shield מחזקת באופן דרמטי את הגנת הסייבר הארגונית, עם בידוד מרוחק של הדפדפן, ובכך חוסמת את האיומים הנפוצים ביותר – מתקפות כופר, נוזקות ותכנים זדוניים אחרים.

"בידוד הדפדפן", הסביר סלע, "מאפשר שכבת הגנה נוספת ומשמעותית מעל אמצעי ההגנה הקיימים, ומפחית באופן בולט את השפעת הגורם האנושי במשוואת האבטחה".

עוד הוא אמר כי "טכנולוגיית Remote clientless Browser Isolation נחשבת בעיני רבים, וכמובן בעיני חברות מחקר בולטות כמו גרטנר (Gartner), לטכנולוגיה המבטיחה ביותר למניעת מתקפות אינטרנט באמצעות משתמש הקצה. היכרותה של אריקום עם שווקי ה-IT ואבטחת המידע ממשיכה לחזק את נוכחותה של החברה בתחום וממצבת אותה כחברה דינמית, זריזה ומחדשת".

סלע הוסיף ש-"האתגר שלנו הוא יצירת הסינרגיה המתבקשת בין קישוריות ואבטחת מידע – שני תחומים שנדרשים לפרודוקטיביות ושרידות של ארגונים ומשתמשים, שלכאורה באים האחד על חשבון השני".

חבר ציין שפתרון הגלישה המאובטחת של אריקום ניתן לפריסה גם בארגון עצמו וגם בענן, ובכך מאפשר גמישות והתאמה אופטימלית. "אנחנו חושבים ומשיקים פתרונות בראש וראשונה לבסיס הלקוחות וצבר השותפים העסקיים שלנו – וממנפים את הנסיון והטכנולגיה לקראת השלב הבא בהתרחבות החברה", אמר.

יצוין שאריקום פרוסה במקומות רבים בעולם: יש לה סניפים בארצות הברית, בריטניה, רומניה וישראל, ושותפים עסקיים באירופה, אסיה, אפריקה ודרום אמריקה.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *