7 במרץ 2018 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: גלעד שיינר ויעל בירק חטר-ישי, מלאנוקס

באו לבקר במאורת הנמר: גלעד שיינר, סמנכ
באו לבקר במאורת הנמר: גלעד שיינר, סמנכ"ל השיווק, ויעל בירק חטר-ישי, דירקטורית מכירות.בחברה. צילום: פלי הנמר

אירחתי לפני ימים אחדים במאורת הנמר שני בכירים באחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות והוותיקות בישראל – מלאנוקס: גלעד שיינר, סמנכ"ל השיווק, ויעל בירק חטר-ישי, דירקטורית מכירות.

מלאנוקס הוקמה ב-1999 ומאז מתמקדת בפיתוח פתרונות תקשורת מהירה וחכמה, מקצה לקצה, למרכזי נתונים ומחשוב, ובכלל זה כרטיסי רשת, מתגים, מעבדים מרובי ליבה, כבלים ותוכנה, שתומכים בפרוטוקולי האית'רנט והאינפיניבנד. פתרונות התקשורת של מלאנוקס מאפשרים תעבורת מידע מהירה ביותר בין מעבדים ובין התקני אחסון – במהירויות של 10, 25, 40, 50, 100, ובקרוב מאוד 200 ואפילו 400 גיגה-ביט לשנייה. בזכות הטכנולוגיה של החברה, אמרו לי השניים, לקוחותיה נהנים מחיסכון כספי עצום (עד 50%) והשגת יתרון תחרותי, כמו גם ממהירות העברת המידע המתקדמת ביותר בתעשייה, זמן תגובה מהיר ויכולת עיבוד נתונים יעילה ובזמן אמת – יכולות המאפשרות את הניצול המקסימלי של ההשקעה בדטה סנטרים.

"העולם הופך להיות מבוסס יותר ויותר על עיבוד מידע רב ומהיר", ציינו שיינר ובירק חטר-ישי. "אנחנו רואים כיצד חברות רבות בעולם, ובכלל זה בישראל, עוברות לקצבי תקשורת של 25, 50 ו-100 גיגה-ביט בתוך מרכזי המחשוב שלהן". לכן, אין זה מפתיע שמלאנוקס מחזיקה בנתח של כ-70% משוק כרטיסי הרשת בקצבי 25 גיגה-ביט ומעלה, ומספקת פתרונות לכל החברות המספקות פלטפורמות מחשוב ואחסון למשתמשי הקצה. "היתרון הטכנולוגי של החברה במתגי האית'רנט, כגון השהיה נמוכה ביותר, הביצועים הדטרמיניסטיים וה-SLA מאפשרים למשתמשים רבים לנצל בצורה מיטבית את הדטה סנטרים . חברות כמו יבמ (IBM) ו-HPE הטמיעו את מתגי האית'רנט Spectrum של מלאנוקס כחלק מהפתרונות שאותם הן מציעות ללקוחותיהן".

הם הוסיפו ש-"המשמעות של פתרונות קישוריות חכמים, שמעבירים נתונים בדיוק ובמהירות, ברורה היטב. תעשיות מובילות רבות בעולם, בשוק הפרטי והעסקי, עושות שימוש בטכנולוגיות אלה ליצירת פתרונות מתקדמים ולפיתוח חידושים עתידיים בתחומים שונים, ביניהם: כלי רכב אוטונומיים, מציאת תרופות, סייבר וחיזוי אסונות. מוצרי מלאנוקס מאיצים את מרכזי המידע ב-10 חברות הרכב המובילות בעולם, בחמישה מששת הבנקים המסחריים המובילים ובתשע מ-10 חברות הרשת הגדולות, בהן מיקרוסופט (Microsoft), פייסבוק (Facebook) ועליבאבא (Alibaba), בשלוש מחמש חברות התרופות המובילות ובתשע מ-10 חברות הנפט והגז המובילות".

"בזירה הישראלית", אמרו שיינר ובירק חטר-ישי, "מוצרי מלאנוקס נבחרו על ידי חברות מובילות בתעשיות האזרחית, הביטחונית והפיננסית, במרכזי מחקר ובאקדמיה. צ'ק פוינט (Check point) בחרה במוצרי 25 גיגה-ביט ומעלה שלנו עבור פתרונות האבטחה שהיא מספקת. עבור חברות ישראליות קיימים ממספר יתרונות ברורים לשימוש בטכנולוגיה של מלאנוקס – מדובר לא רק בטכנולוגיה המובילה בעולם, אלא גם בשירות מקומי, ייצור מקומי ושימוש בטכנולוגיה ישראלית. למלאנוקס שותפים רבים בישראל – מטריקס, א.מ.ת מיחשוב, בינת ועוד".

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *