31 בדצמבר 2017 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: דוד לוריא ועמית גל, ואלינור

דוד לוריא, מנכ"ל ואלינור, ועמית גל, סמנכ"ל ה-BI והפיתוח העסקי של החברה, הגיעו באחרונה לביקור במאורת הנמר, לשיחה מרתקת אודות תחום הדטה התוסס והדינמי בישראל.

הם סיפרו לי במהלך הביקור כיצד התפוצצות המידע בשנים האחרונות משפיעה על הדרך שבה ארגונים מנהלים וממנפים כיום את המידע שלהם ליצירת ערך. זאת, בד בבד עם הגידול המשמעותי במספר הטכנולוגיות החדשניות בתחום. התרשמתי שבשנים האחרונות, תמונת המצב הולכת והופכת מעניינת ומאתגרת יותר בתחום זה.

ואלינור, שמתמחה במתן שירות וביצוע פרויקטים בתחומי הענן וה-Data Platform, החלה את דרכה לפני קרוב ל-13 שנים ובארבע השנים האחרונות היא פעילה כחלק מקבוצת Comm-IT. החברה מעסיקה כ-40 עובדים, משרתת כ-150 לקוחות פעילים מהמגזרים הפיננסי, הביטחוני, הקמעוני והאקדמי וממגזרי התוכנה וההיי-טק, וביצעה מאות פרויקטים ללקוחות בארץ ובחו"ל. ואלינור היא שותפת זהב של מיקרוסופט (Microsoft) כבר יותר מעשור.

"לסייע למנמ"ר לנהל את הדטה ולשלוט בתקציבים"

לוריא סיפר לי שלאור האתגרים החדשים שנוצרו בתחום הדטה, החזון של החברה הוא לספק לארגונים את השירות המתקדם והמקצועי ביותר, שיאפשר לארגונים למצות את הפוטנציאל המקסימלי של המידע שלהם בצורה מיטבית ויעילה. בכך היא מעוניינת לסייע לארגונים להשיג ערך עסקי גבוה.

"מחלקת מערכות המידע הפכה לגורם אסטרטגי בארגון, כשהמנמ"ר חייב לעמוד ביעדים – הן בהגברת היעילות, הן בחסכון והן בהגדלת הערך עד ללקוח הקצה", אמר לוריא. "אנחנו מציעים לו 'ענן' של מומחים מקצועיים ומעודכנים, שיכולים להתמודד עם השינויים הדינמיים בתחום הדטה, ולסייע לו לנהל את המידע ולהפיק ממנו את המרב".

"הדטה בארגון משתנה כל הזמן", הוסיף גל. "ארגונים חייבים להישאר עם היד על הדופק 24 שעות ביממה על מנת לתחזק אותו, וזאת לא משימה פשוטה לבצע In-house". בהמשך לכך, הוא סיפור לי על תכנית שרות חדשנית של החברה בתחום הדטה, בה מוצעים ללקוחות מסלולים מותאמים אישית על פי היקפי השירות. "המטרה היא להתאים שירות מעולה ללקוח, לפי הדרישה שלו, וכך לסייע למנמ"ר לנהל את הדטה ולשלוט בתקציבים".

"אתגרי המיגרציה לענן וניהול הדטה בענן מחייבים התבוננות אובייקטיבית שאינה מונעת מאינטרסים של ספק זה או אחר", אמר לוריא, "גם כאן, אנחנו רואים את עצמנו כ-Trusted Advisor לארגונים – אנחנו מספקים ללקוחות שלנו ייעוץ מתוך הבנת הצרכים נטו".

לסיום, התרשמתי ש-ואלינור היא חברה שהשרות חקוק עמוק ב-DNA שלה, חברה שבוחרת לשורותיה אנשים בעלי ניסיון מקצועי וידע נרחב בתחומי הדטה והענן, על מנת לאפשר ללקוחותיה להתמודד עם האתגרים המורכבים שעומדים בפניהם בתחומים אלה.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *