2 בינואר 2017 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: דוד מלר, עמית מלר ומירב לוי-ליבוביץ', Ready

השבוע הגיעו לבקר במאורת הנמר שלושה אנשים שאני ממליץ לכם לעקוב אחר פעילותם: דוד מלר, אושיה מוכרת בתחום המחשוב והבעלים של אדום, ולצידו מירב לוי-ליבוביץ', אשת אסטרטגיות ושיווק, ואיתם אשת המכירות הדינמית עמית מלר.

בשיחה מחוייכת הם עדכנו אותי בפתיחת הסטארט-אפ החדש שלהם, Ready, שמספק ליסינג מלא למחשבים. כאן קפצה לי המקבילה המתבקשת – ליסינג תפעולי לרכבים.

לדברי מלר, הליסינג המחשובי הוא כיום "המסלול הכלכלי הכדאי ביותר לעסקים, ללא הפתעות והוצאות בלתי מתוכננות על מחשוב". הוא אמר ש-"ניתן לתכנן תקציב ולדעת מראש בדיוק מהי ההוצאה החודשית והשנתית על מחשוב בארגון. במחיר נגיש מקבלים את הטופ הטכנולוגי – את המחשבים החדשים ביותר, את התוכנות המעודכנות ביותר, אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר ושירות מקצועי ללא הגבלה. כל אחד מהם בנפרד מהווה הוצאה גבוהה כשהם נרכשים באופן עצמאי. כך חוסכים הרבה מאוד זמן וכאבי ראש".

לדבריו, "במקום לרכוש כל פריט בנפרד מספק אחר, מקבלים במקום אחד את כל צרכי המחשוב של הארגון באופן מקיף והלקוח משלם על חבילת מחשוב מלאה. אנחנו מציעים את כל מה שעסק צריך מבחינת מחשוב במקום אחד, מבלי להיכנס להוצאות נלוות ונוספות".

מלר ציין כי יש ל-Ready גם ערך חברתי – בתום שלוש השנים של הליסינג החברה תורמת את המחשבים לעמותות לנזקקים.

כשירדתי לעומקם של הדברים, ואף התנסיתי בהזמנת חבילה, התפעלתי, שלא לומר "שאגתי", לאור החדשנות שבמיזם ותמהתי איך לא חשבו על זה קודם.

ידיים נלחצו וניסים קרו. היה מפגש א"א, בשפת הנמר – אנרגיה ואהבה.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *