11 ביוני 2017 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: דניאל דלה קרבונרה ואלי משה, היטאצ'י

לא מזמן נקרתה בפניי ההזדמנות לארח במאורת הנמר שני בכירים מהיטאצ'י (Hitachi): דניאל דלה קרבונרה, סגן נשיא היטאצ'י למרכז אירופה, ואלי משה, מנכ"ל היטאצ'י דאטה סיסטמס ישראל.

במהלך הביקור שוחחנו אודות ההתפתחות וההתקדמות של היטאצ'י בשנים האחרונות, בפרט בשוק הישראלי, ועל תחום האינטרנט של הדברים, שנחשב למנוע הצמיחה המרכזי עבור החברה בשוק ב-EMEA. בנוסף, דלה קרבונרה סיפר לי אודות התוכניות העתידיות של היטאצ'י ואני, בתורי, הצגתי בפניהם את אוסף הנמרים המרהיב שלי, וציידתי את שניהם במתנות אישיות ממני, שילוו אותם בהמשך הדרך.

דלה קרבונרה אמר כי "קבוצת היטאצ'י מתכננת להרחיב את נתח השוק שלה בשוק האינטרנט של הדברים האירופי. היטאצ'י הכריזה על פלטפורמת ה-Lumada שלה במאי 2016, שכוללת טווח רחב של יישומי IoT תעשייתיים לשווקי האנרגיה, הייצור, התחבורה, הערים החכמות ועוד. הפלטפורמה משלבת את המורשת התעשייתית של היטאצ'י עם הטכנולוגיות החדשניות שלה. פתרונות האינטרנט של הדברים של היטאצ'י מסייעים לתעשיות שונות לקבל תובנות חדשות, ועל ידי כך להפחית את זמן ההשבתה והעלויות ולהגביר את היעילות".

משה ציין ש-"בשלוש השנים האחרונות, היטאצ'י השקיעה 2.6 מיליארד יורו במחקר ובפיתוח הקשורים לאינטרנט של הדברים, ובכך חיזקה את מחויבותה לתחרותיות בתחום. כיום, עם רווחים של יותר מחמישה מיליארד יורו בתחום זה, היטאצ'י היא אחת משלושת ספקיות ה-IoT המובילות בעולם. בין שותפיה ניתן למצוא חברות כמו אינטל (Intel), סאפ (SAP) ומיקרוסופט (Microsoft). היטאצ'י מתכננת להרחיב את האקו-סיסטם שלה ותשמח לשותפויות אסטרטגיות נוספות עם חברות מובילות בתעשייה, בכל רחבי העולם".

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *