21 במאי 2019 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: חברי הנהלת QMasters

באחרונה באו לבקר במאורת הנמר מנהלי חברת הסייבר QMasters: מנחם טאומן – מייסד ומנכ"ל החברה, גרגורי נזרובסקי – מייסד וסמנכ"ל הטכנולוגית, רעות ויצמן – סמנכ"לית התפעול וארכיטקטית אבטחת מידע, וישי סלירוסס – מנהל חטיבת המכירות והאסטרטגיה.

בעולם שבו תחום הסייבר הוא דינמי ומשתנה בקצב מהיר, ידע והיכרות טכנולוגיים יכולים להיות ההבדל בין פגיעה בארגון להגנה עליו. ככל שהתלות בטכנולוגיה הולכת וגדלה, כך עולה ההיקף של מתקפות הסייבר. מערכות הגנה ופתרונות מתוחכמים מפותחים בקצב מהיר, אולם גם המתקפות נעשות מתוחכמות, ממוקדות והרסניות יותר. על רקע הנתונים האלה, ב-QMasters אומרים שהמומחיות שלהם היא הידע הרחב והמגוון של אנשי הצוות, שיחד מסוגלים לתפור מערך הגנה מתוחכם ויעיל יותר.

לדברי טאומן, "אנחנו בודקים ובוחנים טכנולוגיות חדשות באופן רציף, לפעמים טכנולוגיות שאפילו לא הגיעו ארצה. אנחנו מפרקים אותן לגורמים ורק לאחר שהן עמדו בסטנדרטים ובדרישות שלנו, בוחרים לייצג אותן". לפיכך, מספר החברות והפתרונות שהחברה מייצגת אינו גדול. ביניהם ניתן למצוא את CarbonBlack ,Intsights ,SwimLane ,QRadar ועוד בודדים.

שינוי שילוב פתרונות אבטחת המידע בארגון

QMasters הוקמה לפני כארבע שנים על ידי טאומן ונזרובסקי, שרצו לשנות את אופי שילוב פתרונות אבטחת המידע המתאימים לארגון, ולתת לו את מרב היכולות הטכנולוגיות החדשות לצד שמירה על הפעילות העסקית שלו. היא החלה את דרכה כחברה קטנה, שעיקר הפעילות שלה היה הקמה של חמ"לים לניטור וניהול אירועי סייבר. בשנה האחרונה, אומרים בחברה, חל גידול משמעותי בהיקף הפעילות ובדרישות השוק, והיא צמחה באופן רחב – הן מבחינת הצוות והן מבחינת היכולות טכנולוגיות. על לקוחותיה נמנים, בין היתר, משרדי ממשלה וכן חברות בתחומי הביטוח, ההיי-טק, הפיננסים, הפארמה והמגזר הביטחוני. מכאן עלה הצורך בניהול משאבי החברה והפרויקטים, וכך הצטרפה אליה ויצמן כסמנכ"לית תפעול וארכיטקטית אבטחת מידע.

נזרובסקי ציין כי "הבנו שאם אנחנו רוצים להמשיך להוביל ולהתפתח, אנחנו חייבים להרחיב את החברה וכך, בשנה האחרונה התפתחנו מצוות קטן של ארבעה אנשים ל-17 איש". טאומן הוסיף בגאווה כי "הפכנו להיות מחבורה ולחברה".

שאלתי אותם מי המתחרים שלהם. סלירוסס השיב שהשאלה היא לאו דווקא זו, אלא מה הייחודיות שלהם, ונזרובסקי השלים: "את הלקוחות שלנו אנחנו מלווים בריצות מרתון ולא בספרינטים".

לסיכום, אמר נזרובסקי ש-"אנחנו רואים בשוק מגמה שארגונים רוכשים טכנולוגיה או פתרון שלרוב לא מוטמעת עד הסוף ואז, כעבור חצי שנה-שנה, הם 'רצים' לרכוש פתרון משלים או אחר. אנחנו לא פועלים כך: אנחנו מחויבים להיותנו מומחי סייבר ועוזרים לארגונים למשש את הפוטנציאל של הכלים שיש ברשותם".

תגיות: , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *