7 בספטמבר 2016 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: חיים כהן ורון דוידי, קמינריו

אל מאורת הנמר הגיעו לביקור בשבוע האחרון שני מנהלים צעירים ודינמיים – חיים כהן ורון דוידי מחברת אחסון ה-All-flash קמינריו.

החברה הוקמה ב-2010 ועל אף שהמטה שלה נמצא כיום בנידהאם, מסצ'וסטס, שורשיה נטועים עמוק באזור ההיי-טק של יקנעם, עם מרכז פיתוח וחדשנות בו מועסקים יותר מ-200 עובדים. אחדים אנשי ההנהלה, ובראשם המנכ"ל, דני גולן, עובדים חלק מהזמן מהמשרדים ביקנעם, כך שבהחלט ניתן לראות אותם שם לא מעט.

כהן הוא מנהל מכירות קמינריו בישראל ודוידי הוא מנהל הפיתוח העסקי של החברה באזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). לדברי כהן, הלקוחות הרבים של החברה בארץ מרוויחים מהקרבה אל אנשי הפיתוח, שמאפשרת להם ליהנות מידע ומומחיות שמגיעים ממקור ראשון – מה שלא תמיד נמצא בהישג יד כשמדובר בחברות גלובליות עם סניף ישראלי.

השניים סיפרו לי שקמינריו מגדירה מחדש את העתיד של הדטה סנטרים המודרניים, והפתרון שלה מאפשר לארגונים להצליח בעולם ה-On demand של היום ומכין אותם לטפל באופן חלק בחידושים של מחר.

קמינריו עושה זאת באמצעות מערך ה-Kaminario K2 all-flash, שמספק אג'יליות, סקלאביליות, ביצועים ויתרונות כלכליים אותם דורשים דטה סנטרים כדי להתמודד עם עולם דינמי מוכוון ענן ועם גישה בזמן אמת לנתונים – בכל מקום ובכל זמן.

לדברי דוידי, מאות לקוחות בעולם מסתמכים על Kaminario K2 כדי להעצים את היישומים הקריטיים שלהם ולהגן על האקו-סיסטם הדיגיטלי שלהם.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *