20 במרץ 2017 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: יובל שלום אוזנה ואודי דאובה, פרדסיה פרויקטים

באו לבקר במאורת הנמר. מימין: אודי דאובה, בקרוב מנכ
באו לבקר במאורת הנמר. מימין: אודי דאובה, בקרוב מנכ"ל פרדסיה פרויקטים, ויובל שלום אוזנה, יזם ומקים החברה

לפני ימים אחדים הגיעו למאורת הנמר היזם יובל שלום אוזנה, אחד מיזמי ומקימי הסטארט-אפ המצליח Walkme, שהקים ב-2007 את פרדסיה פרויקטים, ואודי דאובה, שעומד להתמנות בקרוב למנכ"ל החברה.

פרדסיה פרויקטים החרדית מספקת שירותי פיתוח תוכנה ומיקור-חוץ למגוון של חברות בשוק הישראלי, עם התמחות נישתית בעולם הטכנולוגיות הוותיקות – דלפי, מג'יק וקובול.

לדברי שלום, "הייחודיות שלנו, גם בפן הטכנולוגי וגם בפן החברתי, ממצבת אותנו כחברה אטרקטיבית עבור לקוחות בעלי מוצרים ותיקים ועבור גורמים ממשלתיים המעודדים מאוד תעסוקת חרדים. אחת המטרות העיקריות שעומדות לנגד עיניי היא לייצר שינוי תפיסה בשוק הישראלי – החרדים הם כוח אדם מקצועי, יעיל, אמין ומסור בצורה שאין כמותה. הרציונל למתג את עולם התעסוקה החרדי כזול יותר מחטיא את המטרה, ומקשה על מעורבות אקטיבית ורחבה של אנשי מקצוע מעולים בשוק הישראלי".

לדבריו, "המעורבות שלנו בפרויקטים מגוונים חשפה אותנו לאורך השנים בפני עולמות טכנולוגיים שונים, כך שב-2011 הקמתי, בנוסף לפרדסיה פרויקטים, את פרדסיה טכנולוגיות, שמתמקדת בפיתוחים לווב ולסלולר ובמוצרי תוכנה כשירות (SaaS), גם היא באמצעות כוח אדם חרדי".

דאובה הצטרף לחברה לפני כשנה. לדבריו, "יש לנו יעד ברור: אנחנו לא מתייחסים למפתחים חרדים כגולגולות, אלא מובילים שינוי קונספציה שיביא, בעזרת ה', להתפתחות משמעותית של החברות בקבוצה, יחד עם התפתחות והבשלה של העולם החרדי סביב עולם התעסוקה. היעד שלנו הוא להוביל את הקבוצה למאות עובדים חרדים בשנים הקרובות – יעד משותף עם גורמים במשרד הכלכלה. המהפכה שאנחנו מובילים משמחת את המפתחים החרדים ומעודדת אותם להשתלב בתעשית ההיי-טק הישראלית".

שלום לא נח לרגע: הוא משמש גם כשותף בערוץ אורות. לדבריו, "אני מוביל אותו, יחד עם ההנהלה, כערוץ אינטרנטי שיהפוך, בעזרת ה', לערוץ הטלווזיוני היהודי הגדול בעולם. בחודשים האחרונים ערוץ אורות התפתח בצורה משמעותית והסרטונים האחרונים שלנו רצים כמו אש בשדה קוצים עם טאלנטים כמו שולי רנד, זבולון מושיאשווילי, גילי שושן ועוד רבים וטובים".

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *