25 בדצמבר 2016 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: לאונרד איבנטוש ורפי שקולניק, נימבל סטורג'

בעת ביקורו הראשון בישראל הגיע לפני ימים אחדים לאונרד איבנטוש, סגן נשיא לערוצים בנימבל סטורג' (Nimble Storage), לביקור ופגישה עם פלי במאורת הנמר, ביחד עם רפי שקולניק, מנכ"ל החברה בישראל.

נימבל סטורג' מתמחה בפיתוח פתרונות אחסון פלאש ופתרונות היברידיים. לפני כחודשיים הגיע מנכ"ל החברה, סורש וסודבן, לביקור בארץ והתארח אף הוא במאורת הנמר.

כבר בכניסה התפעל איבנטוש מהמשרד המיוחד, מהנמרים הרבים ומהנוף המרהיב הנשקף מחלונות המאורה. לאחר שיחה מרתקת על תורת הנמר, הוא סיפר על נימבל סטורג' ועל יתרונות פתרונותיה בשוק האחסון. "כחברה הצעירה ביותר שהשתלבה ברביע המובילים של גרטנר (Gartner), נימבל סטורג' מגדירה מחדש את שוק האחסון עם הפתרונות ההיברידיים ופתרונות הפלאש של הארגון", אמר איבנטוש.

הוא ציין כי "לקוחותינו נהנים ממנוע ה-InfoSight הייחודי, המזהה, מנתח ופותר לבד כ-80% מהתקלות, וכך חוסך ללקוחות זמן עבודה רב. רק באחרונה הכרזנו על זמינות פתרון ה-Predictive Flash בשש תשיעיות מהזמן – 99.999928% זמינות. כך, צוותי ה-IT צריכים להשקיע בטיפול בתקלות כ-25 שניות בשנה בלבד".

איבנטוש המשיך וסיפר ש-"יש לנימבל סטורג' יותר מ-9,000 לקוחות ברחבי העולם, ששדרגו משמעותית את עבודתם בזכות המעבר לפתרונות שלה".

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *