26 ביולי 2016 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: ליאור לוי וקרוליין וולש

באחרונה ביקרו במאורת הנמר קרוליין וולש, בכירה במטה האירופי של SolarWinds, וליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק (Prologic). יצוין כי SolarWinds פועלת בעולם הפיתוח והשיווק של פתרונות לניהול, ניטור ואבטחה של תשתיות המחשוב הארגוניות, ופרולוג'יק משמשת הנציגה הבלעדית שלה בישראל.

וולש, המכהנת כדירקטורית שיווק באזור EMEA (ר"ת אירופה, מזרח תיכון ואפריקה) בחברה, הגיעה לביקור עבודה של שבוע בישראל, בראש משלחת בכירים בת ארבעה חברים. יחד אתה הגיעו שלושה מנהלים אזוריים בחברה – בתחומי המכירות, השותפים והטכנולוגיות והפריסייל. במהלך השבוע השתתפו חברי המשלחת במפגשים עם לקוחות החברה ואינטגרטורים בישראל, כאשר במרכזו הם לקחו חלק באירוע הלקוחות השנתי של SolarWinds בישראל. האירוע נערך על ידי פרולוג'יק במלון דן בתל אביב, בהשתתפות כ-150 מנהלים ואנשי תשתיות מהמגזר הארגוני.

לוי סיפר במפגש איתי על חזון העשור ההיברידי של SolarWinds, שבמרכזו האתגר ההולך וגובר של ארגונים לנהל תשתיות שנמצאות בו זמנית בסביבות הענן ובסביבות הדטה סנטר הארגוני. לדבריו, למרות קצב האימוץ הגבוה של סביבות ענן, ארגונים עדיין מעדיפים, ולעתים הרגולטור מאלץ אותם, לשמור חלקים קריטיים של מערכות המידע והתשתיות אצלם בדטה סנטר הארגוני. הדבר מחייב ארגונים לבצע סנכרון וניהול של סביבות חדשות וישנות כאחד, לאבטח אותן, לפתור תקלות ולעשות זאת במהירות, ביעילות ובמחיר סביר.

הוא הוסיף של-SolarWinds, המפתחת פתרונות לניהול, ניטור ואבטחה של שרתים, תקשורת, אפליקציות, גיבויים, וירטואליזציה וענן, יש פורטפוליו פתרונות שכולל יותר מ-30 מוצרים לניהול תשתיות ה-IT הארגוניות. לוי ציין כי SolarWinds מעסיקה כ-1,500 עובדים ברחבי העולם, פעילה ביותר מ-170 מדינות וכ-150 אלף ארגונים בעולם משתמשים במוצרים שלה. בישראל, אמר, יש לחברה מאות לקוחות, ששייכים למגזרים שונים, בהם הממשלה, צבא, תעשיות ביטחוניות, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח וסטארט-אפים.

"פתרונות SolarWinds נכנסים למיינסטרים של עולם תשתיות ה-IT בישראל, עם גידול של 98% בפעילות ב-2014 ושל 108% ב-2015", סיכם לוי.

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *