10 באפריל 2018 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: מיכל ניסנסון ובוריס סיגלוב, מונסייט

באחרונה ביקרו במאורת הנמר בוריס סיגלוב, מנכ"ל ומייסד חברת הפיתוח מונסייט, ומיכל ניסנסון, שמונתה באחרונה למנהלת הפיתוח העסקי של החברה.

מונסייט, שנוסדה לפני כ-15 שנים, מתמחה במתן פתרונות תוכנה ופיתוח יצירתיים מכל הסוגים לחברות אנטרפרייז וכן לסטארט-אפים בראשית דרכם. החברה זכתה באחרונה, יחד עם מימון ישיר, בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards 2017 של אנשים ומחשבים בתחום שיפור תהליכים עסקיים, בזכות יישום זיהוי לקוח שמבוסס על טכנולוגיה לזיהוי פנים. היישום מטפל בתהליך מכירת ההלוואה באופן דיגיטלי מלא ומאובטח, ומייצר חוויית משתמש חדשנית של הלוואה ללא צורך בניירת או בשליחת מסמכים.

למונסייט שני מרכזי פיתוח – ברחובות ובבאר שבע, והיא פעילה בארץ ובארצות הברית.

סיגלוב הוא חובב גאדג'טים מושבע, Early Adopter, שנהנה להצטייד בכל חידוש שיוצא לשוק או, כמו שהוא קורא לזה, "בשפיץ של הטכנולוגיה". תוך כדי דיון על מערכות הבית החכם של אפל (Apple) ואמזון (Amazon), הוא שיתף אותי בכך שגם במונסייט, התפיסה היא לאמץ ולפתח בכל טכנולוגיה חדשה שיוצאת לשוק. "כיום, React Native היא הטכנולוגיה שבה אנחנו משתמשים בפיתוח אפליקציות, והיינו הספק הראשון בארץ לפתח אפליקציה בטכנולוגיה זו עבור לקוח אנטרפרייז – מימון ישיר", שיתף סיגלוב.

"יחידת סטארט-אפ עבור חברות האנטרפרייז"

דיברנו בביקור על סוגי החברות השונים שפעילות במשק הישראלי ועל מגוון הצרכים המשתנה שהן הדגימו בעשור האחרון. השניים שוחחו איתי בהרחבה על הפער הגדול בין סוגי הלקוחות השונים שאיתם עובדת החברה – שהוא, למעשה, תמצית הייחודיות שלה. "אנחנו מתפקדים כיחידת סטארט-אפ עבור חברות האנטרפרייז בכך שאנחנו מאפשרים להן להניע פתרונות חדשים במהירות וביעילות, ולעתים אף לתגבר את צוות הפיתוח הפנימי שלהן. אנחנו מבצעים את הפיתוח והמוצר הוא שלהן", הסביר סיגלוב. "מהצד השני, חברות סטארט-אפ שפונות אלינו בשלבי הפיתוח הראשוניים מקבלות מאתנו הכוונה כיצד לגשת לשוק ולהפוך את הרעיון ממצגת למוצר".

ניסנסון הסבירה כי "אנחנו מקפידים להיות בחזית הטכנולוגיה. גם אם לקוח מעוניין בפתרון שאין בכלל בנמצא, נמצא ונפתח אותו עבורו. אנחנו לוקחים את הרעיונות והחלומות של הלקוחות שלנו ומפתחים אותם עבורם".

בשיחה עם השניים למדתי שהרעיונות והחלומות הללו מתפרשים על פני מגוון רחב מאוד של תחומי פיתוח שבהם עסקה החברה בשנים האחרונות. כך, למשל, למדתי שמונסייט מובילה את הפיתוח הטכנולוגי בסטארט-אפ האמריקני Shelfmint. זהו סטארט-אפ שייצר פלטפורמה בין קמעונאים לבין מותגי מזון קטנים ובינוניים. "אנחנו מאפשרים לאותם מותגים קטנים להיכנס לחנויות בכל רחבי ארצות הברית", הסבירה ניסנסון. "בזכות הזירה והמעטפת הלוגיסטית שהיא מייצרת, הן יכולות להתאחד ולעבוד מול רשתות מרכולים".

בין הפרויקטים המעניינים הנוספים שמונסייט מעורבת בהם בימים אלה נכלל פיתוח תוכנה עבור ניהול של מוצרי אינטרנט של הדברים. "אנחנו לוקחים מוצר והופכים אותו לחכם, יחד עם מערכת ניהול של אותו המוצר – אפליקציה שמאפשרת, למשל, לחברות מתחום המזון והמשקאות להציע חוויה אינטראקטיבית ללקוחות שלהן באמצעות כלי אוכל חכמים", שיתף סיגלוב. "אנחנו עובדים גם על אפליקציה לניהול מלאי חכם, תוך כדי עבודה בשטח ואיתור של כל פריט מלאי בזמן אמת".

היכולת לפתח בטכנולוגיות מתקדמות ולפעול בצורה יצירתית אך גם יעילה נובעת, לדברי המנכ"ל, מיחסי העבודה הטובים שבתוך צוותי הפיתוח של החברה, שדומים לאלה שבחברת סטארט-אפ. "אני דואג קודם כל לרווחת העובדים שלנו. זו הסיבה, למשל, שהקמנו מרכז פיתוח נוסף בבאר שבע, לצד המרכז ברחובות. יש לנו עובדים שמתגוררים בבאר שבע וחשוב היה לי שיהיה להם קל ונוח להגיע לעבודה", אמר.

תגיות: , , ,

Comment (1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *