23 ביוני 2016 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: משה חורב ודנה ושרון מאושר, Pepper.ai

לפנמי ימים אחדים הגיעה לבקר במאורת הנמר שלישייה מראשי מיזם Pepper.ai: משה חורב, יו"ר ועדת הייעוץ ולשעבר מנכ"ל אורקל (Oracle) ישראל ו-HP ישראל; דנה מאושר, מייסדת שותפה; ושרון מאושר, מייסד שותף. שניהם, אגב, מאושרים יחדיו. הסטארט-אפ קרוי על שם פפר, מזכירתו הנאמנה של סופרמן.

במהלך הפגישה הציגה בפניי המנכ"לית, דנה, את הפלטפורמה לאוטומציית ניהול יומן ותיאום פגישות שפיתחה החברה, ושגם היא קרויה Pepper.ai.

הפתרון של החברה מאפשר תיאום פגישה מרובת משתתפים בלחיצת כפתור ובצורה חסויה, ללא צורך בשיתוף יומנים – אפילו לא על בסיס פנוי או תפוס. מדובר בפתרון חוצה פלטפורמות, המציע שירותי אופטימיזציית ניהול יומן ותיאום פגישות עבור כל משתמש בהתאם להרגליו – למשל, מתי הוא בדרך כלל קם וישן, או מהן שעות העבודה והרגלי העבודה שלו – דפוסי התנהגות, הרכב משתתפים בפגישות, זמן הגעה משוער, הפרשי שעות בין משתתפים, תוך שימוש בניתוח חזוי (Predictive Analysis) ולימודי מכונה. הפתרון מדמה שירות תיאום פגישות וניהול יומן של עוזר אישי.

כל משתמש בפלטפורמה נהנה מיתרון עצום – הסרת העול והזמן המתבזבז על ניהול זמן ו-"מתי ואיפה" הפגישה מתקיימת. לאחר ההרשמה של כל פגישה, אירוע או משימה שירצה המשתמש לבצע, יהיה עליו רק להגדיר את זהות המשתתפים. Pepper.ai תדע מנקודה זו לתאם לבדה את זמן ומקום הפגישה מולם, בין אם הם רשומים לשירות או לא. בדיוק כפי שמנהלים מצפים מעוזרים בני אנוש שיפעלו לתאום את הפגישה עבורם, כך שהם יוכלו להתמקד במה שחשוב.

"אנחנו, ב-Pepper.ai, שמים דגש רב על נוחות המשתמש ועל זמנו היקר, ולכן משקיעים בהנגשה של השירות דרך היישומים הכי רלוונטיים להליכים בהם המשתמש עשוי להעלות את הצורך לתיאום פגישה או אירוע, כגון אי-מיילים ו-ווטטסאפ (WhatsApp)", אמרו השלושה.

לאחר הליך למידה ארוך, שכלל מחקר שהחל ב-2012 והתבסס בין היתר על בקשות פטנט מרחבי העולם, המערכת מצויה כיום בשלב אלפא ובתחילת בחינות בטא סגורה. הרשמה לגרסת הבטא, לכשתתחיל, תתאפשר באמצעות אתר החברה.

לפני פיזור, ראוי לציין שהצוות המוביל של Pepper.ai כולל גם את נועם לייבוביץ', מנהל פרויקטי ה-Full Stack, ועידו אברמוביץ', מנהל הטכנולוגיות הראשי.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *