26 באוקטובר 2016 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: נאוה וינברג ומאיה וינוקור, תירוש מערכות מחשוב

נאוה וינברג, המייסדת והבעלים של תירוש מערכות מחשוב, הגיעה לבקר במאורת הנמר יחד עם מאיה וינוקור, יד ימינה לנושאי מכירות, שיווק ושירות לקוחות.

שמו של הנמר והייחודיות שלו יצאו למרחוק והגיעו עד לקיבוץ שמרת שבגליל המערבי, שם ממוקמים משרדי החברה. לדברי וינברג, המארח, האירוח והאווירה במשרדי הנמר עלו על כל ציפיותיהן.

וינברג שיתפה אותי ב-"אני מאמין" שלה ושל הצוות. עיקר העיקרים, אמרה, הוא ההתמקדות באדם: בלקוח, באיש הצוות, בספק ובכל מי שפגשו ויפגשו.

"השירותיות מתבטאת אצלנו בשירות מקצועי ואישי, שניתן לתמצת אותו באופן הבא: לתירוש הון אנושי מיוחד. הצוות בנוי מאחוז נכבד של נשים, וגם הגברים ראויים לציון והערכה. כולם נהנים ממקום עבודה שמתחשב בצרכי העובד ומשפחתו", אמרה.

היא ציינה כי "הצוות בתירוש עוסק מזה יותר משני עשורים במתן פתרונות תוכנה ידידותיים לתפעול תהליכים מורכבים". "אפיון, פיתוח והטמעת פתרונות מתקדמים הם המומחיות שלנו", ציינה וינברג. "הניסיון הרב שצברנו במשך השנים מאפשר לנו להיות ממוקדי לקוח, להבין היטב ובמהירות את צרכיו ולפשט ולהוזיל את תהליכי העבודה שלו".

"ההצלחה של הלקוחות היא ההצלחה שלנו"

"מיום ההקמה, ב-1992, מלווים אותנו מאות לקוחות, שההצלחה שלהם היא ההצלחה שלנו", אמרה וינברג. "כאמצעי לשיפור מתמיד, אימצנו ב-2011 את תקני ISO9001, המפוקחים על ידי מכון התקנים".

עוד היא ציינה כי "אנחנו עוסקים בפיתוח ייעודי – בתחום המג'יק (Magic), שהיא פלטפורמה שאנחנו אוהבים ושהניסיון הרב שהצטבר אצלנו בטיפול בה נותן ערך מוסף ללקוחות שלנו. כן אנחנו עוסקים בתחום הדוט.נט. כמעט כל פתרון שלנו מחייב בקיאות בסביבה זו".

"תחום נוסף המהווה חלק מפעילתנו הוא יישום והטמעת פתרונות ומוצרים כשותפים עסקיים מאושרים (תרתי משמע) –  BizDoc (הכוונה היא ל-BPM-WorkFlow) – מנוע אדיר לסבב אישורים ובקרה תקציבית, וכן מערכת Priority, שעליה אין צורך להכביר במילים. כמו כן, תירוש מספקת פתרונות למובייל, פלניט – כלי לתכנון בקיבולת סופית, שמאפשר לאנשי תפ"י לקבל החלטות בסביבה דינמית ולחוצה, ו-QLIK View/Sense/NPrinting, שהוא הדובדבן שבקצפת ומאפשר לתחקר את המידע ולקבל החלטות על סמך הנתונים שנאגרים בכל המערכות התפעוליות", ציינה וינברג.

לסיכום היא אמרה ש-"היה נהדר להגיע למאורת הנמר ונשמח לארח את פלי במשרדינו בשמרת".

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *