9 בספטמבר 2019 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: נבחרת מנהלות מקבוצת SQLink

באחרונה התארחו במאורת הנמר, מאיה ורמוט, סמנכ"לית המגזר הציבורי; עידית קלוו, סמנכ"לית מכירות; ונעמי גרוס ריף, מנהלת החטיבה הפיננסית, מקבוצת SQLink, אחת מחברות התוכנה וה-IT המובילות בישראל.

בפגישתנו הנעימה שוחחנו עם מאיה עידית ונעמי על המגמה הרווחת כיום בקרב חברות ממגזר ההיי-טק, המגזר הציבורי והמגזר הפיננסי. הן סיפרו כי חברות מעדיפות לרכז את השירותים בידי כמות קטנה יותר של ספקים, איתם יש להם היכרות מעמיקה ומערכות יחסים ארוכות טווח, אשר יעניקו להם מעטפת רחבה יותר של פתרונות. אותם ספקים קבועים מהווים "Trusted advisors" עבור הלקוחות והופכים לשותפים פעילים בתהליך ההצלחה שלהן. 

פתחנו את השיחה עם מאיה, שסיפרה על הקשר ההדוק והייחודי של קבוצת SQLink עם לקוחותיה, ועל האמון הרב שהלקוחות רוכשים לחברה. נהניתי לשמוע על קשת שירותים רחבה שהחברה מספקת ושמחתי לראות שחברות ה-IT וטכנולוגיות המידע בישראל, ביניהן קבוצת SQLink, עוקבות אחר המגמה העולמית ומעבות את סל שירותיהן בהתאם.

מעטפת כוללת של שירותים ללקוחות כל המגזרים

"בשביל לשמור על מערכות יחסים חזקות וארוכות אנחנו בקבוצת SQLink מספקים מעטפת כוללת של שירותים המתאימה ללקוחות במגזר הממשלתי, הפיננסי או הפרטי", סיפרה מאיה והוסיפה: "אנחנו רואים מידי יום כיצד לקוחותינו סומכים על היכולת שלנו לאמץ פתרונות חדשים המותאמים באופן מלא לצרכיהם המשתנים".

עידית המשיכה את השיחה בתיאור האתגר של חברות ההיי-טק לגייס עובדים איכותיים וסיפרה על מגוון פתרונות הגיוס הטכנולוגי של SQLink, באמצעות מקצועני גיוס טכנולוגיים, צוותי פרויקטים ייעודיים, מחלקת סורסינג מתקדמת ומערכת גיוס חכמה מבית SQLink, המסייעת בהתאמה מדויקת של מועמדים אל מול הפרופילים הנדרשים.

לדבריה, "רבות מהפניות שמגיעות אלינו הן בקשות לסייע במציאת מענה למחסור בעובדים בהיי-טק. האתגר הוא לא רק לגייס עובדים, אלא לאתר ולהתאים את הטאלנט הנכון לפרופיל המשרה ול-DNA של הלקוח, מתוך הבנה שבשוק ההיי-טק הדינמי של היום ישנה חשיבות גדולה לייצר חיבור מדויק שישאיר את העובד בארגון לאורך זמן". 

עידית הציגה גם "פתרון נוסף שמספקת SQLink – הכשרות טכנולוגיות ייעודיות באמצעות חברת הבת SQLabs, וזאת על ידי הכשרת עובדים במסלולי Boot camp ממוקדים, המותאמים באופן מלא לצרכי הלקוח. כך למשל פתחנו לאחרונה תוכניות להכשרת מפתחים בתחומי: Real Time Embedded, C, C++ ועוד… כולם כוללים פרקטיקום מעשי באתר הלקוח, בליווי מנטורים מובילים מתעשיית ההיי-טק. הלקוח הינו שותף מלא לאורך כל התהליך, החל מבחירת המועמדים המתקבלים לקורס ועד למעורבות ודגשים מקצועיים שירצה שישולבו בתכנים הנלמדים. התוצאה: התאמה מקצועית גבוהה בין בוגרי התכנית לצרכים הממוקדים של הלקוח".

שירותים ופתרונות מקצה לקצה בשילוב הבנה טכנולוגית מעמיקה וראייה עסקית רחבה

נעמי הוסיפה כי "הלקוחות שלנו יודעים להציף בפנינו צרכים לשירותים ולמוצרים חדשים. אנחנו כבר מתורגלים במתן מענה לאתגרים חדשים בלוחות זמנים קצרים, גם לפרויקטים עם רמת מורכבות גבוהה. אחת הדוגמאות לכך הינה בקרב לקוחות אשר זקוקים לפתרונות בעולם ה-BI והאנליטיקה – אחד התחומים הנדרשים היום בשוק לכל חברה אשר מכילה דטה. אנו יודעים לתת היום מענה כולל בתחום באמצעות חברת הבת אופיסופט – אחת מחברות ה-BI הוותיקות והאיכותיות בישראל, חשוב לנו לתת ללקוחות שלנו מענה רחב למגוון הצרכים שלהם, כדי שלא יצטרכו לחפש אותם מחוץ לקבוצה אלא יקבלו הכל במקום אחד. הם כבר מכירים אותנו ואת היכולות שלנו, ומצידינו, ההיכרות רבת השנים מסייעת לנו להבין טוב יותר את הביזנס ולספק להם פתרון מיטבי ברמת השירות והאיכות הגבוהה אליה הם כבר מורגלים".

לסיכום, בפגישה קיבלתי סקירה מסקרנת על קבוצת SQLink, אשר החלה את דרכה כחברת מיקור חוץ וגיוס עובדים, ובשנים האחרונות מיצבה את עצמה כקבוצה מובילה המספקת מכלול רחב של פתרונות בתחומי: בדיקות תוכנה ואוטומציה, טכנולוגיה, דיגיטל, BI ו-Big Data, הכשרות טכנולוגיות, אבטחת מידע ועוד, המספקת שירותים ופתרונות מקצה לקצה תוך שילוב של הבנה טכנולוגית מעמיקה וראייה עסקית רחבה. בין לקוחותיה נמנות מרבית החברות המובילות במשק הישראלי בסקטורים השונים כגון: היי-טק, משרדי ממשלה, גופים ביטחוניים, מוסדות פיננסיים, חברות פרטיות ועוד.

תגיות: , , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *