14 במרץ 2017 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: עופר אמיתי ונילי אסיא, פורטנוקס

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - נילי אסיא, סמנכל
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - נילי אסיא, סמנכל"ית השיווק של פורטנוקס, ועופר אמיתי, מנכ"ל וממייסדי החברה

עופר אמיתי, מנכ"ל וממייסדי פורטנוקס (Portnox), ונילי אסיא, סמנכל"ית השיווק של החברה, הגיעו באחרונה למאורה וסיפרו לי על כל מה שחדש בחברה ולאן הם רוצים לקחת אותה. היה מעניין ובעיקר מהנה.

פורטנוקס הוקמה ב-2007 במטרה לעזור לארגונים להגן על הרשת הארגונית שלהם, באמצעות טכנולוגיה שמאפשרת לראות את כל המכשירים שמחוברים לרשת, לבצע פעולות שמגנות עליה מפני מכשירים שאינם כשירים או לא מורשים, ולעשות הכול באופן אוטומטי. מדובר בטכנולוגיה שמקלה על מנהלי אבטחת המידע בעבודה היומיומית שלהם.

יש לפורטנוקס מגוון רחב של לקוחות אנטרפרייז ו-SMB, שמגיעים ממגזרים רבים, בין היתר הרפואי, הבנקאי וההיי-טק. החברה עובדת עם מפיצים ושותפים בארצות הברית, אירופה, ישראל ואפריקה.

אמיתי הסביר כי "גייסנו באחרונה לא מעט אנשים שמובילים בתחומם, על מנת לקחת את החברה קדימה ולעמוד ביעדים האסטרטגיים שהצבנו. גייסנו אנשים מחברות מובילות בתחום האבטחה בעולם וכיום הם מובילים את מערכי התמיכה, השיווק והכספים של פורטנוקס. הצלחנו לבנות צוות מנצח".

אסיא ואמיתי מעיינים במהדורה השביעית של ספר הנמר, ושמה "כוחו המחבר של הנמר להיות אדם טוב יותר. להתמסר"

אסיא ואמיתי מעיינים במהדורה השביעית של ספר הנמר, ושמה "כוחו המחבר של הנמר להיות אדם טוב יותר. להתמסר"

התחום שלכם קיים שנים. מה השתנה?
אסיא: "הטרנדים הנוכחיים בשוק, כמו האינטרנט של הדברים, מביאים איתם הבטחה גדולה אבל גם סיכונים. הם חושפים ארגונים ליותר פריצות לתוך הרשת הארגונית, מה שגורם להם לחפש פתרונות אבטחה כמו זה של פורטנוקס – חכמים, קלים לניהול ודואגים שהרשת הארגונית תהיה מאובטחת, תוך כדי עמידה בדרישות הרגולציה. גרטנר (Gartner) ו-IDC צופות שעד 2020 יהיו יותר מ-30 מילארד מכשירים מחוברים, מה שמוכיח שאנחנו נמצאים בזמן הנכון, במקום הנכון ועם הטכנולוגיה המתאימה".

מה מייחד אתכם מהמתחרים?
אמיתי: "הפתרון שלנו הוא היחיד שמציע את המוצר בענן שלנו – Portnox CLEAR, שאותו השקנו רשמית השנה. הוא כבר נמצא אצל לא מעט לקוחות בעולם ומאפשר להם הגנה על הרשת הארגונית מהענן. בדומה ל-Portnox CORE, מוצר המתקן שלנו On premise שלנו, גם הוא קל להטמעה ולניהול".

התרשמתי שמדובר בחברה עם טכנולוגיה חדשנית, מוצרים מובילים וחזון ברור. הפגישה נחתמה בכך שמסרתי להם שני עותקים מהמהדורה השביעית של ספר הנמר, ושמה "כוחו המחבר של הנמר להיות אדם טוב יותר. להתמסר".

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *