3 בינואר 2017 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: עמרי לוין ודורון מסילקר, נציגי MMD בישראל

"תעשיית מסכי המחשב ממציאה את עצמה מחדש ומתאימה את תוצריה לצרכים החדשים של ארגוני ה-IT", אמרו עמרי לוין, נציג MMD בישראל, ודורון מסילקר, מנהל השיווק של החברה, שהגיעו לפני ימים אחדים לבקר במאורת הנמר.

השניים סיפרו לי ש-MMD הוקמה על ידי TPV, יצרנית המסכים הגדולה בעולם (35% מהשוק העולמי), בעקבות הסכם עם חברת הענק פיליפס (Phillips), שבמסגרתו רכשה מפיליפס את מותג מסכי המחשב שלה. TPV צירפה ל-MMD את מותג הבית שלה, AOC, ושני המותגים תופסים כיום ביחד את נתח השוק הגדול ביותר באירופה ובישראל, לדבריהם.

"כיום מחלחלת בקרב ארגונים גדולים ההכרה שלמסכי המחשב יש תפקיד יותר ויותר מרכזי בשיפור פריון העובדים וביעילות הכללית של מערכי ה-IT", ציין לוין. "תעשיית המסכים השכילה לפתח חידושים טכנולוגיים במוצרים שנחשבו כקומודיטי ולהפוך אותם למרכיב קריטי בסביבת העבודה".

לדבריו, "התעשייה מספקת מסכים יותר ויותר גדולים, מתוך הבנה שהממדים הגדולים מאפשרים תצוגה רחבה יותר של הנתונים ושימוש יעיל יותר בממשקים ובתוכנות העסקיות. על פי הצפי, בשלוש השנים הקרובות יחול מעבר מואץ למסכים גדולים ומסכי 25 אינץ' ומעלה יתפסו ב-2019 כ-20% מהשוק. בעקבותיהם מתרחב האימוץ של מסכים בגדלים 27, 32, 34 ואף 40 ו-43 אינץ', שצפויים להיות דומיננטיים עד סוף העשור. מסכי 40 ו-43 אינץ' מאפשרים עבודה על מספר חלונות במסך אחד. זאת חלופה נוחה מאוד בהשוואה למספר מסכים פיזיים, כפי שנהוג להתקין בסביבות עבודה רבות".

לוין הוסיף שבמקביל מתחולל מעבר מהיר לרזולוציות גבוהות יותר: מ-Full HD למסכי Quad HD, שצפויים לצמוח פי שלושה בשלוש השנים הקרובות, ולמסכי Ultra HD, שנתח השוק שלהם יצמח באירופה פי ארבעה עד סוף 2019. לתצוגה חדה, עשירה וברורה יותר של האפליקציות, הממשקים והנתונים יש השפעה ישירה על תפוקת העבודה וההכרה בכך היא הסיבה לאימוץ הנרחב של מסכים איכותיים יותר מסוג זה, אמרו.

עוד הוא ציין ש-"סל החידושים כולל גם מנגנונים לחיסכון באנרגיה – עד 80% – היקף משמעותי ביותר בתחשיב ארגוני, בסביבה של מאות או אלפי תחנות עבודה. כן מוצעים שיפורים שונים בתחומי רווחת העובד ובריאותו: מנגנון להקטנת ההשפעה של האור הכחול על העין, אפשרויות ארגונומיות מגוונות לנוחות העובד ועוד".

"ממש לנגד עינינו מתחולל שינוי עמוק בשוק המסכים. החזר ההשקעה הכרוך בו גם הוא ברור ויהפוך לדומיננטי יותר ויותר בשנים הקרובות", סיכם לוין.

 

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *