13 בספטמבר 2016 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: פול הופר, מנכ"ל גיגמון, והצוות הישראלי של החברה

לפני כחצי שנה סיפרנו לכם, באנשים ומחשבים, על פתיחת הפעילות של גיגמון (Gigamon) בישראל, ביחד עם Arrow ECS.

במסגרת ביקורו בישראל של פול הופר, מנכ״ל גיגמון, נפגשתי עימו ועם הצוות הישראלי של החברה לשיחה על תחום נראות הרשת, על הפעילות העולמית של החברה ועל ההתקדמות בארץ. הראיון המלא יפורסם בקרוב.

גיגמון היא מובילת שוק עולמית בתחומה, עם קצב גידול מרשים של 45% שנה אחר שנה ונתוני מכירות גדולים פי 2.5 מהמתחרה הקרובה ביותר. הופר מייחס את ההצלחה למיקוד בתחום אחד והצטיינות בו וטוען כי "גיגמון מספקת את פתרון נראות הרשת המוכח, המקיף, העמוק והגמיש ביותר שקיים בתחום, תוך דגש על החזר השקעה גבוה והוספת יכולות בלתי פוסקת".

עוד הוא ציין כי "בשנתיים האחרונות בלבד הצגנו יותר מ-300 תכונות חדשות המוטמעות על ידי לקוחותינו, והדבר מתורגם להצעה בעלת ערך גבוה עבורם. 70% מחברות הפורצ'ן 100 (Fortune 100) משתמשות במוצרינו. ההשקעה שלנו במחקר ופיתוח עצומה, באחרונה הצגנו מענה לסביבת NSX VMware ובנובמבר הקרוב נשיק פתרון ראשון מסוגו ל-AWS".

יוסי עטיה, מהנדס מערכת בכיר אזורי, וכפיר בירנבוים, מנהל הפעילות האזורית של גיגמון, אמרו כי יש בישראל "הצלחה יוצאת דופן לצד ביקוש הולך וגובר" למוצריה של החברה. "מרגע פתיחת הסניף המקומי, בדצמבר האחרון, לקוחות מרכזיים מכלל המגזרים בחרו לשלב את פתרונות גיגמון בליבת מרכזי הנתונים ומערכי הסייבר שלהם", אמרו.

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *