26 במאי 2016 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: רוני רויטמן ואבישג טנג'י, אינטנסיטי

מאורת הנמר אירחה באחרונה את אבישג טנג'י, מנהלת השיווק של אינטנסיטי, ורוני רויטמן, שותף ומנכ"ל החברה.

החברה הוקמה ב-2008 על ידי רות מארי, יוצאת יחידה 8200 של חיל המודיעין, ורויטמן הצטרף אליה ב-2014.

החברה מעניקה שירותי ייעוץ, יישום, אינטגרציה ומחקר IT, ומתמחה במתן פתרונות אבטחת מידע וסייבר, ניהול תשתיות תוכנה, אחסון, גיבוי והמשכיות עסקית.

השניים סיפרו לי שאינטנסיטי מספקת פתרונות ללקוחות בתעשיית ה-IT בישראל ובעולם, ומגייסת בימים אלה עובדים בתחומי אבטחת המידע והסייבר, תשתיות ה-IT והתוכנה.

לחברה שלוש זרועות מרכזיות, פירטו טנג'י ורויטמן: אבטחת מידע וסייבר, תוכנה, וכוח אדם ופרויקטים.

הזרוע הראשונה מספקת פתרונות להגנה על ארגונים, רובם של סטארט-אפים ישראליים. כמו כן, היא מספקת ייעוץ להנהלות, דירקטוריונים, מנמ"רים ומנהלי אבטחת מידע, ולדבריהם "מביאה זווית והסתכלות אחרות על נושא אבטחת המידע והסייבר. דרך נקודת המבט שלנו ניתן להטמיע פתרונות ייחודיים לניהול אבטחת המידע בארגונים, שמאפשרים פשטות ויעילות בגישה למידע, תוך הקפדה על אמצעי אבטחה מחמירים".

אינטנסיטי אף מספקת פתרונות ייחודיים לארגונים בתחום התוכנה, אמרו השניים, כגון אופטימיזציה של רישוי והתייעלות של ארגונים, "מה שמביא, בסופו של דבר, לחסכון גדול בכסף". כמו כן, היא מספקת פתרונות בעולם ההמשכיות העסקית, "שאותם אנחנו רואים בהלימה אחת עם מערכות אבטחת המידע", ציינו.

"בתחום כוח האדם והפרויקטים, אנחנו מבינים את הצרכים של הלקוח ומתאימים את האנשים שלנו לאותו פרויקט, כאשר לכל איש מקצוע שלנו יש ניסיון גדול מאוד באותו התחום", אמרו טנג'י ורויטמן. "חשוב לציין שאנחנו מגייסים אנשים עם ניסיון רב, שלפעמים זאת הקריירה השלישית או הרביעית שלהם".

הם הוסיפו כי "בנינו מעגל בתוך החברה שנותן תמיכה לאנשים שלנו, שמנהלים את הפרויקטים אצל הלקוחות. מי שמרוויח מזה הם הלקוחות, שמשתמשים בשירותי התמיכה שלנו ללא עלות – דבר שמקדם את הפרויקט ויוצר סינרגיה טובה בינם לבינינו".

השניים יודעים לספר שבין לקוחותיה של אינטנסיטי נמנים ארגונים גדולים בישראל, ושהחברה עשתה בשנה וחצי האחרונה קפיצה משמעותית. "החברה נמצאת בגידול מתמיד והשיגה הצלחות יפות", ציינו טנג'י ורויטמן.

הם הדגישו שאינטנסיטי עומדת להשקיע בסטארט-אפים בתחומי הסייבר והתוכנה, ומקימה בימים אלה, עם יזמים חיצוניים ואנשי מקצוע, מתחם We Work, שאליו יוכלו סטארט-אפיסטים להגיע ולהתייעץ עם מומחים בנוגע ליזמות, פיתוח תוכנה, ייעוץ עסקי וגיוס כספים. "כך נוכל לנסות ולקדם את החברות שנבחר בכל הנושאים שהוזכרו, ולעזור להן מבחינה עסקית בשווקים המקומי והבינלאומי", אמרו.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *