29 באוקטובר 2017 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: רם שהם ומריה פנאנן, אקסלרטור פרנקפורט

רם שהם ומריה פנאנן, מייסדים ומנכ"לים שותפים של אקסלרטור פרנקפורט, קפצו באחרונה לביקור במאורה שלי, בתום יום עמוס פגישות שערכו יחד עם משלחת משקיעים גדולה מגרמניה שהם מלווים בביקורם בישראל.

השניים סיפרו לי שאקסלרטור פרנקפורט מציע לסטארט-אפים שיש ברשותם מוצר קיים וביצעו כבר סבב גיוס ראשון: תכנית בינלאומית ייחודית בפרנקפורט, שמציעה לחברות הישראליות חיבורים ישירים לתאגידים וגופים עסקיים בגרמניה, ובכלל זה בנקים, חברות ביטוח, קרנות הון-סיכון וגופי השקעה נוספים. התמיכה כוללת ייעוץ וליווי צמוד בכניסה לשוק הגרמני, שיכולה לקצר את הדרך גם למדינות נוספות באירופה.

לדבריהם, קרוב למחצית מהחברות השותפות בתכניות ה-Go to market של האקסלרטור הן ישראליות, ולפנאנן יש הסבר לכך.:"פרנקפורט הופכת בהדרגה להאב בינלאומי של חברות סטארט-אפ – במיוחד כאלה שפועלות בתחומי הפינטק. פרנקפורט היא מקום אידיאלי עבור סטאראט-אפים, בשל הקרבה לבנקים, תאגידים וגופים פיננסיים מהגדולים בגרמניה ובאירופה בכלל, והחברות הישראליות מעוניינות לנצל את זה".

היא ציינה כי "התגובות של היזמים שלוקחים חלק בתכנית הן מצוינות, בשל רשת הקשרים של אקסלרטור פרנקפורט, שמכילה קשרים לגורמים רלוונטיים ומאפשרת לחברות להאיץ את תהליכי הפיתוח שלהן. יכולות אלה הצליחו ליצור מוניטין חיובי סביב האקסלרטור, שמתבטא במספר הבקשות הגבוה שאנחנו מקבלים מיזמים שמבקשים להתקבל למחזור הבא".

שהם ציין את שיתוף הפעולה עם זרוע ההשקעות והשיווק של העיר פרנקפורט וסביבתה, FRM (ר"ת FrankfurtRheinMain GmbH International Marketing, במטרה לעודד חברות סטארט-אפ מכל העולם, ומישראל בפרט, לקדם את הפעילות שלהן בעיר.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *