17 באוגוסט 2016 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: שלמה גורפינקל ועידו ליפשיץ, CGS Tower Networks

בין האורחים שהגיעו באחרונה לבקר במאורת הנמר היו שלמה גורפינקל, המנכ"ל והיזם של CGS Tower Networks, ועידו ליפשיץ, סמנכ"ל ערוצי השיווק והלקוחות האסטרטגיים של החברה.

ליפשיץ שיתף פעולה עם אנשים ומחשבים כאשר היה מנכ"ל אינטרביט הדרכה וייעוץ מקבוצת א.מ.ת מיחשוב, לפני כ-15 שנים. בטרם הצטרף ל-CGS Tower Networks הוא ניהל את ערוצי השיווק של סיבידיה בשוק הבינלאומי ויצר שיתוף פעולה עם אמדוקס, שרכשה את סיבידיה בינואר השנה.

בפגישה העלינו זיכרונות מהעבר – מממר"ם, יחידת המחשב בה שירתנו, מהמפגש הקודם שלנו בכנס Oracle Open World שנערך בסן פרנסיסקו ומהארוחה המעולה שערכה אורקל (Oracle) לשותפיה העסקיים במסעדת Benihana.

שמחתי לארח את גורפינקל וליפשיץ במאורת הנמר ולשמוע את הסיפור של CGS Tower Networks הישראלית, ששוזר ציונות ומצוינות, והרי הוא לפניכם.

גורפינקל, מושבניק דור שלישי מכפר ורבורג, שכיהן בתפקידו הקודם כסמנכ"ל הפיתוח של Netoptics בעמק הסיליקון, חזר ארצה עם משפחתו על מנת להקים מרכז פיתוח בישראל, ממניעים ציוניים. IXIA, שרכשה את Netoptics, החליטה לסגור את מרכז הפיתוח בארץ, כשנתיים לאחר הקמתו, וגורפינקל החליט לדבוק במשימתו לקידום תעשיית ההיי-טק בישראל. הוא הקים במאי 2014 את Tower Networks CGS, המתחרה ב-IXIA. ב-2015 הצטרפה לחברה קבוצת משקיעים בהובלתו של אביגדור וילנץ, יזם ישראלי, שאחראי לאחד האקזיטים הגדולים של ההיי-טק בישראל, כשמיזג את הסטארט-אפ שהקים, גלילאו, עם מארוול (Marvell) האמריקנית.

CGS Tower Networks מספקת פתרונות בתחום ה-Network Visibility, שמאפשרים את הפעילות התקינה והיעילה של מערכות ניטור ביצועים והגנת סייבר, ועל ידי כך מקטינים באופן משמעותי את הסכנה מפני פריצה למערכות המחשוב בארגון ופגיעה בביצועי המערכות. גורפינקל ציין כי מערכות החברה מתמודדות עם שני האתגרים המרכזיים של מערכות הניטור והסייבר: האתגר הראשון הוא יכולת הגישה לכלל התעבורה ברשת ומניעת Blind Spots שעלולים להיות המקור לפריצת הסייבר או לבעיית הביצועים. האתגר השני הוא סינון ואיתור התעבורה הרלוונטית ברשת התקשורת בכדי למנוע מצב בו הכלים נמצאים בעומס יתר ולא מסוגלים לבצע את משימתם. יתרון נוסף של המערכות הוא בכך שהן מקטינות את נפח התקשורת המופנה אל הכלים ובכך מביאות לחסכון מהותי.

קידום ההיי-טק הישראלי – ציונות מודרנית

לדברי גורפינקל, חברות דוגמת Tower Networks CGS מקבלות על עצמן את האחריות לקדם את תעשיית ההיי-טק הישראלית ורואות זאת כציונות מודרנית. הוא אמר כי חוזקה העיקרי של החברה מגיע מצוות ישראלי בעל יכולות ביצוע גבוהות, שמאפשר לחברה לספק את מוצרי הדור הבא של ה-Network Visibility. החברה מטמיעה את התוכנה שלה על חומרות מיתוג Off the shelf בעלות ביצועים ואמינות טובים, ובכך מביאה להקטנה בעלויות.

היא הטמיעה את מוצריה בהצלחה כבר בשנה הראשונה לפעילותה ובין לקוחותיה נמנות חברות מהמגזרים הפיננסי, הטלקום, ההיי-טק, הצבא והביטחון.

"בפעילותנו בישראל פעם אחר פעם מרגש אותנו לפגוש לקוחות ושותפים עסקיים ולראות את האהדה הרבה שלהם למוצרים כחול לבן", אמרו גורפינקל וליפשיץ. "ההכרה שההצלחה של כל חברת היי-טק ישראלית היא גם ההצלחה שלהם מייצרת אווירת שותפות ונכונות לשיתופי פעולה עסקיים וטכנולוגיים, שתורמים רבות להצלחת החברות".

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *