18 ביולי 2019 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: שרון מייבלום ומושיקו אבלגון, ילז

בשבוע שעבר הגיעו לביקור במאורת הנמר שרון מייבלום ומושיקו אבלגון, מייסדי הסטארט-אפ ילז (Yellzz), שמצא פתרון לייעול התקשורת של העסקים עם קהלי היעד שלהם.

מייבלום ואבלגון סיפרו לי כיצד, יחד עם שני שותפים הנוספים, הקימו את החברה בשנת 2017. זאת, לאחר שהבינו שפרו-אקטיביות מגדילה את ההישגיות של העסקים ועוזרת להם לגייס לקוחות חדשים ולהגדיל את המכירות. החברה ממוקמת כיום בקיסריה ומעסיקה כשבעה עובדים.

לדברי אבלבגון, הטכנולוגיה שפיתחה ילז מוטמעת באתרי חיפוש ולוחות מקוונים, כגון Marketplaces, ומאפשרת ללקוחות לקבל תשובות לשאלות והצעות לשירות שהם מחפשים מאת המפרסמים בעצמם, וכל זאת בזמן אמת.

המערכת של ילז מציעה למוכרים (חברות) לקבל התראות בזמן אמת על לקוחות (צרכנים) שמתעניינים במוצר וגם אפשרות לתת להם מענה מותאם אישית. כלומר במקום תשובה מבוט אוטומטי למחפש השירות, עונה לו בעל מקצוע – אדם אמיתי, שבסוף יכול להציע לו את שירותיו ולסגור מהפנייה עסקה, בכך שהוא פרו-אקטיבי.

כמו לסטארט-אפים רבים בישראל, גם הימים הראשונים של ילז אינטנסיביים ומלאי אתגרים מעניינים. במהלך הפגישה סיפר לי אבלגון על הדרך שעשה וכיצד ביחד עם חבריו מקיבוץ עין שמר פיתח סטארט-אפ, שבסופו של דבר נמכר לחברת הענק נייס. אחרי האקזיט הוא המשיך לעבוד בנייס, ולפני כשנתיים חזר לעולם היזמות כשהוא מוביל את ילז. לאחר שהגה את הרעיון, צירף אליו מושיקו שרון מייבלום, עו"ד במקצועה, שמנהלת את מכירות החברה והיא שותפה-מייסדת, וכן את אלון מרום ושחר זיידמן, שותפים מייסדים, שאחראים על הפן הטכנולוגי של החברה.

היה מעניין להכיר ולשמוע על סטארט-אפ שכבר מימיו הראשונים מצליח לייצר עניין כה גדול בקרב לקוחות גדולים בארץ ובעולם. החברה עובדת כיום עם אתרי לקוחות גלובליים, כמו web.com, ולאחרונה השיקו את פעילותם בישראל עם שיתוף פעולה מוצלח עם b144 מקבוצת בזק.

מייבלום הוסיפה, שכבר עכשיו אפשר לראות את הקידום של האפליקציה אצל בעלי האתרים. הם מביעים עניין ומתנסים בה, יוצרים קשר עם לקוחות אופציונליים וסוגרים עסקאות.

תגיות: , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *