24 בפברואר 2016 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: תא״ל (מיל.) עדן אטיאס, שותף ומנכ"ל Parazero, ושי שרגל, מנכ"ל RBS Projects

תא״ל (מיל.) עדן אטיאס, לשעבר מפקד בסיס נבטים של חיל האוויר, ושי שרגל, מנכ"ל RBS Projects, הגיעו באחרונה לביקור במאורת הנמר. שנאמר: ״הטייס ביקר, ראה והחליט מיד להתמסר מיד".

המסר העיקרי של השניים בביקור היה ש-"רחפנים הם הסייבר החדש". אטיאס מגיע לעולם הרחפנים לאחר שירות ארוך בחיל האויר, כמפקד וכטייס, ולאחר תקופת שירות דיפלומטית בת שלוש שנים בקנדה, כראש הנציגות של משרד הביטחון. הוא שותף ומנכ״ל של Parazero, חברה שפיתחה חבילת בטיחות ייחודית, מוגנת בפטנט, לרחפנים בכלל ולאלה המיועדים לשימוש מסחרי בפרט.

עולם הרחפנים מתפתח בקצב אקספוננציאלי. אין כיום תעשיה בה לא קיים כבר בפועל שימוש ברחפנים. אטיאס אמר במהלך הביקור כי השילוב של טכנולוגיה מתקדמת עם פשטות יצר מציאות חדשה, בה ניתן לאסוף נתונים באופן יעיל ולהפיק ממנו מידע רב ערך למשתשמש. "פה טמון הכול ובהתאם פה נמצא הכסף הגדול", ציין.

אנחנו נמצאים בפתחה של מהפכה משמעותית. אתם מוזמנים להצטרף לכנס הקרוב של אנשים ומחשבים בנושא הרחפנים, שיתקיים ב-6 באפריל באולם האירועים LAGO בראשון לציון, על מנת לשמוע וללמוד לאן פני העתיד בעולם מרתק זה. להרשמה לכנס לחצו כאן.

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *