9 בנובמבר 2017 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: אורי שפמן, לנובו

באחרונה ביקר במאורת הנמר אורי שפמן, מנהל תחום Hyperconverged לאזורי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בלנובו (Lenovo).

לנובו מציינת את חגיגות 25 השנים למותג ThinkPad ופרסמה באחרונה את הדו"חות העסקיים לרבעון הכספי השני של 2017, שמראים שהיא עומדת בתחזיות ושומרת על ההובלה בתחום המחשוב האישי, עם מגמות של גידול משמעותי בתחומי הדטה סנטר והמובייל.

שפמן סיפר לי כי החברה חווה הצלחות בתחום ה-Hyperconverged – תשתית אחודה של מחשוב, אחסון ותקשורת, שמאפשרת לארגון לקבל את הגמישות ויכולת הגידול של מחשוב הענן בתשתית הענן הפרטי. הוא אמר כי התפישה של הדטה סנטר העתידי תופסת תאוצה בארגונים רבים, שמאמצים אותה סביב צרכי המחשוב המגוונים שלהם: יישומים ארגוניים, מסדי נתונים, VDI, Hadoop, פיתוח, המשכיות עסקית ועוד.

כמו כן, ציין, לנובו הכריזה החודש על הדור הבא של משפחת ThinkAgile HX לתשתית אחודה, שמבוסס על מעבדי Xeon Scalable Processors של אינטל (Intel) ומהווה המוצר הראשון בשוק עם פתרון של נוטניקס (Nutanix) ומעבדים אלה. "לנובו מיישמת את הפתרון של נוטניקס על ידי שילוב החומרה והתוכנה באופן מיטבי. היכולות כוללות ניהול מלא של תשתית הענן הפרטי וההיברידי, וירטואליזציה של מתגי התקשורת עם סינרגיה מלאה בין התשתית הווירטואלית ליכולות המיתוג, והפחתת עלות הבעלות הכוללת באופן משמעותי", אמר שפמן.

עוד תחום בו בולטת לנובו הוא מחשוב העל, כשמחשבי העל החזקים ביותר באירופה מבוססים על הטכנולוגיות שלה, ציין שפמן. תחומים נוספים שצוברים תאוצה הם הבינה המלאכותית והמציאות הרבודה, שבהם מציעה החברה פתרונות שמביאים לידי ביטוי את היכולות שלה בתחומי הסלולר והמובייל, הגיימינג, המחשוב האישי והציוד ההיקפי. "למשל", אמר, "עם יציאת הסדרה החדשה של מלחמת הכוכבים השיקה לנובו להיט 'חרב אור', שמאפשרת לכל אחד להפוך לג'דיי ולהילחם בגיבורי סדרת הסרטים".

שפמן סיכם באמרו כי "ההתפתחויות הטכנולוגיות ממש מרגשות, מביאות לידי ביטוי את היכולת האנושית לפרוץ גבולות ועוזרות לנו בכל תחומי החיים".

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *