14 במרץ 2018 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: אורן אינדיצקי, דל

באחרונה בא לבקר במאורת הנמר אורן אינדיצקי, דירקטור לניהול מוצר ומנהל תחום חדשנות התוכנה בדל (Dell) העולמית. הוא סיפר לי שארגונו אחראי על פיתוח מוצרי תוכנה שמקנים לכלל מחשבי דל (40 מיליון יחידות נמכרות מדי שנה) יכולות ייחודיות וחדשות, חוויית משתמש טובה יותר ויתרון תחרותי.

אינדיצקי הצטרף לדל ב-2014 ומאז השיק מוצרי תוכנה ייחודיים, שסללו את הדרך עבור חברת הענק לזכייה בפרסים יוקרתיים בתערוכת CES ארבע שנים ברציפות, כולל פרס התוכנה הטובה ביותר לשנת 2018. לפני הצטרפותו לדל הוא עבד ב-HP ובאמזון (Amazon), ושימש כמפקד צוות ביחידה קרבית מובחרת. הוא עובד ממשרדי דל שבעמק הסיליקון, ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסית MIT ותואר ראשון בהנדסה מאוניברסיטת בן גוריון.

שתי תוכנות בולטות שאינדיצקי השיק באחרונה

Dell Mobile Connect – האינטגרציה המלאה הראשונה אי פעם בין מחשבים לסמארטפונים, שמאפשרת למשתמשי אנדרואיד (Android) ו-iOS לבצע שיחות טלפון, לשלוח הודעות טקסט, לקבל התראות ולשלוט בכל אפליקציות הסמארטפון ישירות ממסך המחשב.

"מאז שהסמאטפון הושק לפני יותר מעשור, משתמשי המחשב נאלצו כל הזמן לפצל את תשומת הלב שלהם בין שני המכשירים", סיפר לי אינדיצקי, שהגה ותכנן את המוצר. "Dell Mobile Connect מאפשר למשתמשי המחשב להישאר כל הזמן מעודכנים על ידי הטמעת דרכי ההתקשרות החשובות להם מהסמארטפון למחשב, ומקנה להם גישה מלאה להתראות ואפליקציות הטלפון שלהם על המחשב. בכך המוצר מאפשר להם לעבוד ביעילות ממסך אחד".

לדבריו, עם Mobile Connect, משתמשי המחשב לא יפספסו שיחה חשובה מלקוח או הודעת טקסט מקולגה, ויוכלו להתמקד בעבודתם על המחשב ללא הצורך לבדוק את הטלפון בכל כמה דקות. כמו כן, על מנת למנוע הסחות דעת מיותרות, ניתן לקבוע אילו אפליקציות רשאיות לשלוח התראות למחשב.
הוא אמר כי לצורך שמירה על ביטחון המידע ופרטיות המשתמשים, החיבור האלחוטי מתבצע ישירות בין הטלפון למחשב באמצעות טכנולוגיה ייחודית, המשלבת Bluetooth and Wi-Fi Direct ושאינה דורשת חיבור לאינטרנט או לנתב אלחוטי.

תוכנת Dell Mobile Connect זכתה בפרס התוכנה הטובה ביותר בכנס CES 2018, שנערך בינואר בלאס וגאס. היא מותקנת בחינם על כל מחשבי דל מהסדרות XPS ,Inspiron ,Vostro ו-Alienware, החל מינואר 2018.

Dell Cinema – כיום, יותר מבעבר, אנשים צופים בסרטים וסדרות במחשב. מחקר שערכה דל הראה שאחוז האנשים שמעדיפים לראות סדרות וסרטים בטלוויזיה צנח מ-52% ל-23% בתוך שנה. בה בעת, 42% מהנשאלים הביעו העדפה לצפייה בסדרות ובסרטים באמצעות המחשב – עלייה מ-32% בשנה שעברה.

אינדיצקי ציין כי בעקבות נתונים אלה פיתחה דל את Dell Cinema, שמשלבת שלוש טכנולוגיות מתקדמות שעובדות יחד על מנת לאפשר למשתמשי מחשבי החברה את חוויית הצפייה הטובה ביותר. הטכנולוגיות הן:

Cinema Color – מאפשרת צפייה בתכני HDR במחשב עם כמות פרטים גדולה יותר, פי 60 יותר צבעים, בהירות גבוהה יותר וניגודיות הגבוהה ב-40% ממסכים סטנדרטיים.

Cinema Sound – פתרון תוכנה שמקנה חוויית שמע קולנועית עם בס מודגש, תדרים גבוהים חדים ועוצמת שמע גבוהה יותר.

Cinema Stream – טכנולוגיה שמאפשרת זיהוי חכם של המידע שמגיע מהאינטרנט למחשב ומאפשרת תעדוף של תכני וידיאו. בכך היא מקטינה פי 10 הפסקות לא רצויות לצורך טעינה.

תגיות: , , ,

Comments (2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *