5 באפריל 2016 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: איתי שויפל, מנהל פעילות לוג'יטק ישראל

איתי שויפל, מנהל פעילות לוג'יטק (Logitech) ישראל, ביקר השבוע במאורת הנמר.

בפגישתי עימו שוחחנו ארוכות על הפעילות הענפה של החברה בשוק הישראלי – פעילות שהחלה לפני 35 שנים. לוג'יטק מתמחה בציוד נלווה למחשוב אישי, גיימינג והאביזרים הנלווים למשתמשים פרטיים וארגוניים.

שויפל סקר בפניי את פעילותה הגלובלית של החברה בשנים האחרונות, הממוקדת תחת ארבע חטיבות עיקריות: LOGI – מותג החדשנות של החברה; UE – קטגוריית מוצרי האודיו; סדרת מוצרי הגיימרים G; וכמובן לוג'יטק – קטגוריית מוצרי הליבה.

עוד עדכן אותי שופיל אודות סדרת המוצרים החדשים של לוג'יטק לעסקים בקטגוריית ועידות הווידיאו, הכוללת פתרונות לעסקים בכל הגדלים.

"החזון של לוג'יטק לעולם ועידות הווידיאו הוא פשטות וידידותיות למשתמש", אמר שויפל. "כל מוצרי הווידיאו קונפרנס שלנו הם מוצרי USB, עם דגש על Plug & Play, המאפשרים לכל משתמש בארגון לנהל שיחות וידיאו, ללא כל עזרה טכנית".

הוא ציין ש-"יתרון נוסף הוא המחיר. עלותה של מערכת וידיאו קונפרנס מבית לוג'יטק שווה לכל כיס ומאפשרת להנגיש מגוון חדרים בארגון לשירותי וידיאו, כמו גם להנגיש את שירותי הווידיאו לחברות קטנות יותר – כאלה שבעבר נרתעו מפריסה של חדרי וידיאו בארגון בשל העלויות הגבוהות".

שויפל שם דגש גם על "התאימות של הציוד לכל פלטפורמות הווידיאו הקיימות בשוק. כך, אנחנו מאפשרים לארגון לבחור בכל פלטפורמה העונה על צרכיו, ואף להחליף פלטפורמות ללא צורך בהחלפה יקרה של ציוד הקצה".

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *