14 בפברואר 2017 פלי הנמר

בא לבקר במאורת הנמר: איתן וולף, בנק הפועלים

לפני ימים אחדים בא לביקור במאורת הנמר איתן וולף, יועץ אסטרטגי לאבי כוכבא, המשנה למנכ"ל וראש חטיבת החדשנות של בנק הפועלים.

וולף הצטרף לצוות ההקמה של החטיבה לפני כשנה. לא מדובר בדבר מובן מאליו, משום שהרקע שלו הוא אחר: וולף הוא עורך דין בהכשרתו ועבד במשך חמש שנים לצד פרופ' יוסי גרוס, שנחשב לאבי דיני התאגידים בישראל וממנסחי חוק החברות. לצידו של פרופ' גרוס הוא עבד עם גופים גדולים במשק במגוון תחומים, כגון חברות אנרגיה, בנקים, קרנות הון-סיכון וגופים ממשלתיים.

שוחחנו על ניסיונו בתחום דיני התאגידים – המעשי והעיוני. הוא חקר את התחום ופרסם, יחד עם פרופ' גרוס ובאופן עצמאי, עשרות מאמרים מקצועיים בתחומי החברות ודירקטורים. וולף נטל חלק בייצוג לשכת עורכי הדין בתיקון חוק החברות, והרצה במגוון פורומים בישראל ובעולם, בהם באו"ם.

התרשמתי מכך שב-2014, בהיותו רק בן 28, הוא פרסם את ספרו חברות – המדריך למנהל, לדירקטור ולבעל המניות, שנועד להוות כלי בידי מי שעוסק בתחומי היזמות והניהול. במילים אחרות, הספר הזה לא אמור להישאר על המדף.

לאחר סיום עבודתו במשרדו של פרופ' גרוס, הוביל וולף את הייעוץ המשפטי באחד העיתונים הבולטים בישראל, כשהוא במקביל מסיים תואר שני בהצטיינות יתירה במנהל עסקים. בעקבות כך הוא בחר להיכנס לתחום הייעוץ המשפטי-העסקי בבנק הפועלים – בייעוץ לחטיבת השווקים הפיננסיים. בחלוף תקופה קצרה נבחר וולף להצטרף לצוות הניהולי של הקמת חטיבת החדשנות, כיועץ האסטרטגי וכעוזר האישי של ראש החטיבה, כוכבא, כשהוא למעשה היועץ האסטרטגי הצעיר ביותר לחבר הנהלה בבנק.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *