10 במאי 2017 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: איתן כץ, מומחה לחדשנות ויזמות

לפני ימים אחדים הגיע לבקר במאורת הנמר איתן כץ, לקראת השקת הפורום החדש לחדשנות של אנשים ומחשבים, שעוד תשמעו עליו רבות בהמשך.

כץ, 47, אב לשלושה ילדים וכלבה שמתגורר בגני תקווה, הוא מומחה לחדשנות ויזמות. למחשב הראשון, שקנה בגיל 13, היה פחות זיכרון משלט של טלוויזיה, אבל הוא סיפר לי שהוא הצליח לתכנת בו משחקי חלליות.

בצבא עבר כץ קורס של ממר״ם ושירת כמתכנת בחיל המודיעין. אחרי השחרור הוא עבד במשך שלוש שנים במרקורי (Mercury), כשזו עוד הייתה חברה קטנה. הימים היו ימי טרום פריצת גוגל (Google) וכץ הקים סטארט-אפ שביצע פרסונליזציה של חיפוש באינטרנט.

לימים הוא החל קריירה בתחומי ניהול המוצר והשיווק בסטארט-אפים ובחברות היי-טק, כולל שהות של כמה שנים בארצות הברית. בתפקידו האחרון בהיי-טק הקים כץ את חממת החדשנות של HP העולמית. במסגרת זו, עברו תחת ידיו יותר מ-150 סטארט-אפים פנים ארגוניים.

כחובב טכנולוגיה וסטארט-אפים נלהב, כץ קורא ומתעדכן בכל מה שקורה בתחום. הוא מגדיר את עצמו כסוציולוג חובב של העולמות האלה. אם היה שיא גינס למי שהוריד הכי הרבה אפליקציות וניסה אותן, הוא בטח היה רשום על שמו. עד אז, כץ מממש את התשוקה שלו לחדשנות וטכנולוגיה דרך המיזם שהקים, BrainForest.io, שעוזר לחברות להתחדש באמצעות הטמעת תהליכי חדשנות ועל ידי טכנולוגיות AI.

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *