2 באוגוסט 2017 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: אלון כהן, אוטופונט

אלון כהן, המנכ"ל הנמרץ של אוטופונט (Autofont) התארח באחרונה במאורת הנמר. המסר העיקרי של כהן בביקור היה: "מי שלא יהיה לו 'קליק' – ימשיך ללכת לבנק".

כהן סיפר לי על הפיתוח האחרון של אוטופונט – ה-"קליק", שלדבריו יאפשר לעסקים להפקיד המחאות בצורה דיגיטלית, מבלי להגיע איתן לסניף הבנק. הפתרון נותן מענה לדרישות הרגולציה של הבנקאות, שצפויות להיכנס לתוקף בנובמבר. אוטופונט תחל בשיווק הפתרון החדש כבר בחודש הנוכחי.

בביקור גילה לי כהן שהרעיון לפתרון עלה במוחו בכנס של פורום המנמ"רים והמנכ"לים C3 מבית אנשים ומחשבים, שנערך לפני כשנה בהודו ועסק בין השאר בבנקאות הדיגיטלית.

עוד הוא ציין שאוטופונט מטמיעה בימים אלה את פתרון ה-Safecom להדפסה מאובטחת בארגון ממשלתי גדול ומתחדשת בעצמה בהטמעת מערכת ה-CRM של Salesforce.

בביקור התחדש כהן בספר החדש שלי והזדהה איתי בכאב בכתף, שכן כספורטאי, הוא יודע מה המשמעות של פציעה באיבר חשוב זה.

החלפתי עימו רשמים מהכנס של פורום C3 שנערך לפני כשלושה שבועות בדבלין, בהפקה משותפת של אנשים ומחשבים ואוטופונט, שמיד לאחריו השתתפה קבוצה של כ-30 מנמ"רים ומנכ"לים, שכהן הוביל, במסלול ה-Tough Mudder האתגרי. במהלך הקמפיין תרמו המנמ"רים והמנכ"לים 620 אלף שקלים לעמותת גדולים מהחיים, שמסייעת לילדים חולי סרטן. בנוסף, דיברנו על הקונספט של קמפיין 2018 Tough Mudder, וכל מה שניתן לפרסם מהשיחה לעת עתה הוא ששנינו מאוד אוהבים את לונדון באביב.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *