3 בספטמבר 2019 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: אלי פרנק, מנכ"ל FrankIT

מבקר במאורת הנמר: אלי פרנק, FrankIT. צילום: פלי הנמר
מבקר במאורת הנמר: אלי פרנק, FrankIT. צילום: פלי הנמר

אלי פרנק, ידידי, מייסד ומנכ"ל חברת הייעוץ FrankIT, הגיע לבקר ולהעניק לי אישית את הספר שכתב והשיק לאחרונה, "!Just Manage IT", שמציג למנהלים (הן מתחומי טכנולוגיות המידע והן מהתחומים העסקיים/ארגוניים/תפעוליים) שצריך, אפשר ואיך לרתום את טכנולוגיות המידע ולהפוך אותה ל-X-פקטור להצלחה.

אלי מקפל בספר את הניסיון הרב שצבר בתפקידיו כמנמ"ר, כספק וכיועץ להנהלות של חברות וארגונים רבים בארץ, לכדי תובנות ניהוליות מעשיות, שהוא מציג אותן בספר בסגנון הכתיבה הייחודי שלו – סגנון קליל, שוטף וזורם, המשלב סיפורים ואנקדוטות, בהומור חינני, כפי שכתב בטור השבועי שלו "טור דה פרנק" כאן אצלנו בדיילי מיילי.

ליבת הספר הינה הקשר שבין ה-IT לעסקים: הדרכים לשפר את תחומי ה-IT בארגונים, כיצד להעמיק את שילובו בפעילותם, כיצד למצב אותו בליבה העסקית/ארגונית/תפעולית/מבצעית כגורם שיכול לחולל קווי מוצרים חדשים, להגדיל הכנסות, לצמצם הוצאות, לשפר את שירות הלקוחות, לבדל, להגדיל נתח שוק, להרוויח יותר ולנצח בתחרות. זה נכון כבר שנים רבות, אבל בתקופה האחרונה, עם התעצמות השפעתה של ההתפתחות הדיגיטלית, זה נעשה הכרחי, והספר מוכיח שזה גם אפשרי…

לדבריו של פרנק, בתקופה הקצרה מאז שהושק הספר, נמכרו ממנו כבר עשרות עותקים ומגיעים פידבקים מצוינים. בכריכת הספר מוצגות המלצות של בכירים שקראו את הספר. כך, למשל, כותב לוי הלוי, מי שהיה המנמ"ר, סמנכ"ל טכנולוגיות ותפעול, בבנק דיסקונט וכיום מנכ"ל חברת האשראי כאל: "אני שמח שניסיונו העשיר של אלי הוליד את הספר, אשר מצליח, בשפה קולחת, הומוריסטית ופשוטה להבנה, לשפוך אור ולהנגיש סוגיות מורכבות מהעולמות הטכנולוגיים והעסקיים כאחד. כל אלה הופכים את הספר לחובת קריאה עבור מנהלים העוסקים בתחומים אלה, ובעיקר לאלה הרוצים להתפתח בעולמות הניהול והטכנולוגיה והחיבור ביניהם".

וכך מחוה דעתו על הספר, שי בסון, סמנכ"ל בכיר לטכנולוגיות, המנמ"ר של בנק לאומי: "ספר חובה לכל מנהל בכיר במשק, שמבין שטכנולוגיה בעידן הנוכחי היא המפתח האמיתי להצלחה עסקית. אלי פורס בספרו הנהדר תפיסה שלמה לניהול טכנולוגיות המידע בארגונים על בסיס ניסיונו העשיר והמגוון ותובנות מעשיות. כל זאת בסגנון ממוקד, קולח והומוריסטי, שהופך את חווית הלמידה להנאה צרופה".

גם אני קראתי את הספר ונהניתי מאוד. אני מסכים לגמרי עם חוות הדעת האלו, וברשותכם – אני גם ממליץ – הזמינו וקראו!

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *