16 בספטמבר 2018 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: אלעד קירסון

באחרונה בא לבקר במאורת הנמר ידיד ותיק שלי מעולמות הסייבר ואבטחת המידע – אלעד קירסון.

קירסון הוא בעל 15 שנות ניסיון בסייבר ובאבטחת מידע, ובשנים האחרונות הוא ממלא תפקידי מנהל פרויקטים ויועץ בכיר בתחומים אלה. הוא בעל ראייה מערכתית והיכרות מגוונת עם רגולציות רלוונטיות בתחום – בינלאומיות (PCI-DSS) ומקומיות (הוראות בנק ישראל – נב"ת 357, ניהול הגנת הסייבר – 361, מחשוב ענן – 362, שרשרת אספקה – 363, הוראות משרד האוצר – ניהול סיכוני אבטחת מידע, וחוק הגנת הפרטיות). כמו כן, הוא בקי בהנחיות של גופים מנחים וגופים ממשלתיים שונים. לקירסון תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למנהל, עם התמחות במערכות מידע ומימון, והסמכת מומחה אבטחת מידע (CISSP) מטעם ארגון ה-ISC2 מאז 2008.

מאז 2015, קירסון הוא חבר צוות ביחידת הסייבר בפיקוח על הבנקים, כיועץ חיצוני מטעם ליאקום מערכות. במסגרת תפקידו זה, הוא מתנהל מול גורמי הגנת הסייבר במגזר הבנקאי בהיבטים השונים שנוגעים לפיקוח ובקרה על איומי סייבר, לרבות הנחייה, תכנון תרגילי סייבר מגזריים, טיפול באירועי סייבר במערכת הבנקאית, ביצוע הדרכות ועבודה מול גופים מדינתיים.

לדברי קירסון, "נדרשת הבנה כי מרחב הגנת הסייבר הוא עולם חדש ולא התפתחות של אבטחת המידע המסורתית, תוך הבנה שעולם הסייבר אינו חסם, אלא מאפשר עסקים ודיגיטציה".

לסיום, קירסון סיפר לי על פרויקט מעניין במיוחד שהוא משתתף בביצועו בימים אלה – לא בתחום הטכנולוגי. "השנה, אם לא עשיתי מספיק, חיפשתי הגשמה עצמית ומימוש פנטזיה או חלום. למזלי הטוב, חברה טובה שלי, אסתי דהן, רוצה להוציא אלבום בכורה אותו אני מנהל אמנותית. זה יותר מהכל בשבילי, כי אנחנו מגשימים ביחד חלום שלי". הוא מזמין את הקוראים לתמוך בפרויקט ההדסטארט שהושק למימון הפקת האלבום. "אנחנו רק בהתחלה, וממתינים לניסים הגדולים שיפתיעו", אמר. "כל תמיכה, אפילו המינימלית ביותר, תעזור. אין דרך יותר יפה לעשות מוזיקה מאשר כולנו יחדיו".

תגיות: ,

Comment (1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *