8 ביוני 2017 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: אסף בר, מנכ"ל איטרניטי

אסף בר, מנכ
אסף בר, מנכ"ל איטרניטי. צילום: פלי הנמר

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי, התארח באחרונה במאורה. כמיטב המסורת של המפגשים בינינו, הביקור החל בעדכונים הדדיים על החידושים בגזרת הטבעות, המעטרות את האצבעות של שנינו.

לאחר מכן, בר עדכן אותי אודות מהלכים עסקיים משמעותיים שאיטרניטי ביצעה בתקופה האחרונה. הוא סיפר לי ש-"חתמנו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם סאפ (SAP) ישראל והתחלנו לקדם פרויקטים משותפים בעולמות ה-BI, ה-Big Data והאנליטיקה המתקדמת".

בר ציין כי "אריאל עוז, סמנכ"ל הטכנולוגיות של איטרניטי, מנהל את תוכנית השותפות. מדובר בשותפות טבעית ומתבקשת, היות שאיטרניטי וצוות המומחים שלה מבצעים עשרות פרויקטים משמעותיים על גבי הפלטפורמה האנליטית של סאפ, והטכנולוגיות שלה בתחום תואמות לעולמות התוכן שלנו. תחומי התמחות אלה כוללים את עולמות האנליטיקה, ה-Big Data, הניתוח צופה פני העתיד, וה-BI בשירות עצמי, המשווקים כחלק מחבילת ה-Business Objects ופלטפורמת SAP HANA בענן ובארגון פנימה. מדובר בבשורה עבור לקוחותינו המשותפים ועבור איטרניטי עצמה".

פעילות עם תעשיית ההון-סיכון – ובתחום ה-BO

בנוסף, עדכן אותי בר שבמסגרת הרחבת הפעילות העסקית של איטרניטי עם תעשיית ההון-סיכון הישראלית, חתמה החברה על ייצוג בלעדי של המוצר שפותח על ידי אוקטופאי ונועד לעשות סדר בארגז הכלים של צוותי BI בארגונים. לדבריו, המוצר ממפה באופן אוטומטי את כל המידע הקיים במערכות ה-BI בארגון, בכל השכבות, מרכז אותו לפלטפורמה אחת ומאפשר חיפוש של כל פרטי המטה-דטה, באמצעות מנוע חיפוש חכם ומהיר.

הוא אמר שהמוצר מאפשר למומחי ה-BI בארגונים למצוא בתוך ים הנתונים את מה שהם צריכים בתוך שניות בודדות, במקום שעות רבות ואף ימים. למעשה, צוותי ה-BI יכולים להפוך שבועות של עבודה ידנית למספר שעות ולהעלות את היעילות, תוך קבלת פרספקטיבה מלאה.

המערכת הוטמעה בחברות ענק בשוק הישראלי, דוגמת סלקום, כלל ביטוח וביטוח ישיר.

לדברי בר, איטרניטי החלה לפעול באינטנסיביות גם בתחום ה-BO: "במהלך השנה האחרונה הקמנו עשרות פרוייקטי הסבה לשדרוג מערכת BO SAP לתחקור אנליטי ודו"חות BI, כולל ליווי מקצה לקצה על ידי צוות מומחים, ובהם ארכיטקטים ומפתחים שיתחזקו את המערכות גם בעתיד. הנתונים המופקים מהמערכת מסייעים בקביעת סדר היום של הארגון ובקבלת החלטות חשובות, באמצעות גרפיקה מתקדמת, שמייצרת חוויית משתמש דינמית ואינטואיטיבית, ותמיכה מלאה בעבודה על המערכת בסמארטפונים. בימים אלה אנחנו עמלים על פרוייקטים מעניינים נוספים בתחום".

בסיום הפגישה קבענו להיפגש שוב בוועידת ה-BI וה-Big Data של אנשים ומחשבים, שתתקיים ב-25 בחודש זה.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *