7 באוגוסט 2017 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: ארז אהרוני, הנמר שבפנים

בא לבקר במאורת הנמר: ארז אהרוני, הנמר שבפנים
בא לבקר במאורת הנמר: ארז אהרוני, הנמר שבפנים

ארז אהרוני, הנמר שבפנים, הגיע באחרונה לבקר את פלי הנמר, מפתח תורת הנמר. הביקור התקיים לקראת הסדנה "איך להיות היזם המועצם ולא אחד סתם. להיות: מנהיג, יזם, מוכר ונמר – ולהצליח יותר", שתתקיים בקרוב.

אהרוני הוא המייסד והבעלים של מועדון טייגרס טאקוונדו, מאסטר בכיר (חגורה שחורה דאן 4), אלוף ישראל מזה 20 שנים וחמישי באירופה למשקל כבד (ב-2006). הוא פיתח שיטה חדשה, שנקראת הנמר שבפנים.

הוא סיפר לי שהשיטה נוצרה מהשילוב המופלא של עולמות אומנויות הלחימה, הרוח, היהדות, הזן והבודהיזם. דרך טכניקות ייחודיות היא מאפשרת ללמוד בפשטות דרכים להפחתת הלחץ והחרדות, ולהעלאת המוטיבציה וההצלחות.

כל אחד יכול לקבל כלים פשוטים ברורים להגשמה עצמית וקבוצתית, עבודה וחיים בזרימה והצלחה מעשית הלכה למעשה.

לדבריו, "שיטת הנמר שבפנים היא פריצת דרך של ממש בתחום הפיתוח המנטאלי. בשיטה זו לומדים איך להקשיב לקולות הפנימיים המלווים אותנו, לשבור פרדיגמות מעכבות, להסיר מחסומים רגשיים ומנטאליים, למקד את עצמנו על הדברים החשובים לנו, להעצים את עצמנו ואת הסובבים אותנו, לרבות בן/בת הזוג, ילדינו, עובדינו, חברינו ומשפחתנו הרחבה, ועד לשכן הנרגן שמחמיץ פנים בכל פעם שאנחנו נתקלים בו בחדר המדרגות".

אהרוני ציין שהשיטה כוללת את הכלים הבאים: נוסחת ההצלחה – איך להצליח בכל דבר שאנחנו ממוקדים עליו; נמר שחור / נמר לבן – איך להקשיב לקולות הפנימיים שלנו ולגייסם להעצמתנו ולהגשמתנו; טכניקת הבצל – הטכניקה לאימון כל יכולת מהבסיס ועד לטופ; הצטרפות והובלה – היכולת להוביל את האחר למקום הרצוי על ידינו (מצוין להורים, צוותי משא ומתן, אנשי מכירות, מנהלים ומורים); עקרון הפולס – טכניקה מחוללת תהליכים פנימיים נבחרים; חמשת המופלאים – זיהוי ועבודה עם החוזקות שלנו ושל סובבינו; חוק האיזון – הדרך הקלה והפשוטה לאזן כל דבר, החל מהאיזון המנטאלי שלנו ועד לאיזון חשבון הבנק לנקודה הרצויה; ו-"ווינר שוט" – התמודדות עם כישלון והפיכתו למנגנון הצלחה מובטחת.

את כל הנ"ל ועוד ניתן להשיג בפשטות עם שיטת הנמר שבפנים, שמשלבת תרגילים חווייתיים מעולם אומנויות הלחימה, למידה מואצת קוגניטיבית ותהליך התחברות רגשי אל עצמכם.

תגיות: ,

Comment (1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *