2 באוגוסט 2018 פלי הנמר

בא לבקר במאורת הנמר: ארז טצ'ר

באחרונה בא לבקר במאורת הנמר ידיד ותיק ושותף לדרך – ארז טצ'ר, מנכ"ל אג'יילספרקס, שחוגגת בימים אלה עשור לפעילותה העסקית.

טצ'ר סיפר לי כי יש לחברה מאות לקוחות בפריסה בינלאומית, כשליש מפעילותה הוא בייעוץ לחברות מעבר לים והיא אוחזת בסניפים בבוסטון שבארצות הברית ובפונה שבהודו.

"יש לנו קבוצת דיון פנימית בה אנחנו משתפים מידע וחוויות, ולא נדיר שבאותו היום מוחלפות תמונות מסדנאות שנערכות במספר אתרים בעולם. כך, למשל, לא מזמן נערכו במקביל סדנאות בבוסטון, קייב, תל אביב, בנגלור ומינכן", סיפר טצ'ר.

את חגיגות העשור בילו עובדי החברה בסוף שבוע מגבש, חווייתי ובעיקר עמוס אדרנלין, שכלל הופעת רוק בועטת של להקת מרסדס בנד, לינה מול נוף ים במלון האמנויות אלמא בזכרון יעקב, ארוחה במסעדה האיטלקית מנואלה במדרחוב המושבה וגולת הכותרת – צניחה חופשית בחוף הבונים. עובדי החברה שלא השתתפו בצניחה נהנו לצפות במפגן המרשים, להריע, לקלוט את עמיתיהם על קרקע מוצקה ולתעד את החוויה. "דיברנו, צחקנו, העלינו זיכרונות וחילקנו לכל עובד שי בדמות מטען נייד, על מנת להטעין את האווירה באנרגיות חיוביות", ציין טצ'ר.

משמאל: יעל רבינוביץ', סיגל פסטרנק, זהר פיצ'ון, עופר כהן, שגיא סמולרסקי וארז טצ'ר. צילום: אג'יילספרקס

משמאל: יעל רבינוביץ', סיגל פסטרנק, זהר פיצ'ון, עופר כהן, שגיא סמולרסקי וארז טצ'ר. צילום: אג'יילספרקס

הוא אמר כי "האנשים בחברה שלנו מיוחדים. הם אנשים בכירים ו-ותיקים (הגיל הממוצע עומד על 50+), שכבר עשו כמה דברים בקריירה שלהם ורואים את הייעוד שלהם בלעזור לחברות לבצע טרנספורמציות לאג'ייל, מחשוב רזה ו-DevOps. יש להם רצון לקדם את הידע שלהם, ללמוד ולהתפתח כל הזמן, ומצד שני להיות שייכים לצוות של יועצי בכירים שבחרו בלייף סטייל של 'להיות יועץ' ותומכים האחד בשני".

עוד ציין טצ'ר ש-"אנחנו חברה שמקדשת את ערך ה-Life. העובדים שלנו שולטים בזמני העבודה שלהם ונותנים עדיפות לבית, למשפחות, לתחביבים ולפיתוח האישי, ואינם שותפים למרוץ המטורף שמאפיין בדרך כלל את עולם ההיי-טק. החברה מתנהלת לפי הערכים החשובים לנו, בשקיפות מוחלטת, כשלאנשים יש AMP – מושג שטבע דניאל פינק בספרו Drive. שיטת הניהול המודרנית מבוססת על יצירת סביבת עבודה המאפשרת לעובדים AMP- Autonomy, Mastery, Purpose (אוטונומיה, מטרה ומומחיות). אנחנו משתדלים להתנהל לפי הגישה הזו ולכל אחד יש את ה-AMP שלו".

"העובדים מחוברים לחזון החברה ולמטרתה – לעזור לארגונים להיות יותר אפקטיביים, יעילים ושמחים", הוסיף. "שיטת העבודה של אג'יילספארקס מאפשרת לכל יועץ לקבל את המיומנויות שהופכות אותו למומחה בתחומו, והוא מתנהל אוטונומית, במקביל להיותו חבר בצוות היועצים של הארגון, כדי להביא את הלקוחות להצלחה. מטרתנו היא לייצר מערכת יחסים ארוכת טווח עם אנשינו, בה הצרכים של כל פרט באים לידי ביטוי ונוצר חיבור ערכי חזק בין העובדים לחברה".

טצ'ר ניצל את ההזדמנות לספר לי על העבודה המתרחבת של אג'יילספרקס בישראל, עם חברות "מסורתיות" כגון גופי IT של חברות פיננסיות, חברות מהמגזר הביטחוני והממשלתי וחברות עם פיתוח מולטי-דיסציפלינארי (כגון חומרה ותוכנה תחת קורת גג אחת). "אלה גופים מורכבים, שלא היו הראשונים לאמץ את הגישות האג'יליות, אך עם התבגרות השיטות והפיכתן למיינסטרים, גם הן מכירות בערך הרב שניתן להפיק משיטות עבודה של אג'ייל, DevOps ו-SAFe (ר"ת Scaled Agile Framework), ונכנסות בגדול לתחום. הידע והניסיון הרב שלנו מאפשר להתמודד עם המערכות המורכבות ולהביא את ההצלחה גם למגזרים אלה".

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *