31 ביולי 2016 פלי הנמר

בא לבקר במאורת הנמר: אריה גליקמן, מנכ"ל יוניקלאוד

כשנמר פגש אריה: באחרונה הגיע למאורת הנמר ידידי אריה גליקמן, מנכ"ל יוניקלאוד מקבוצת יוניטסק.

אני מכיר את גליקמן שנים רבות כאחד המנהלים הוותיקים והמנוסים בתעשיית ה-IT, במהלכן מילא תפקידי ניהול בכירים בחברות IT מהגדולות בשוק. בין היתר, הוא שימש כמנכ"ל Liam מקבוצת One1 וכסמנכ"ל המכירות של One1.

לפני שנה, באוגוסט 2015, הצטרף גליקמן לקבוצת יוניטסק והקים במסגרתה את יוניקלאוד, שנבחרה לייצג בישראל את Okta, שפועלת בתחומי ניהול הזהויות וניהול אימות המשתמשים.

"מהפכת הענן שינתה למעשה את האופן שבו ארגונים מתנהלים", הוא אמר לי בפגישה. "ארגונים מחזיקים אפליקציות ארגוניות רבות – כולל מערכות רגישות כמו CRM ואפילו ERP – בסביבת ענן או בסביבה היברידית, וכך עובדים מתחברים לאפליקציות מנקודות גישה שונות בתוך ומחוץ לארגון, באמצעות המחשב או הנייד. מציאות זו יוצרת מצב בו עובד צריך להקליד כמה סיסמאות גישה או להזדהות בדרך אחרת מול המערכת, מה שגורם סרבול ובזבוז זמן עבודה יקר ויוצר פרצה קלה לגורמים עוינים לחדור למערכות אלה. תפיסה זו פשטה את הרגל ואינה רלוונטית עוד. במקום שהענן יקל ויפשט את התהליך, הוא הופך לגורם מסרבל ומעיק גם לעובדים וגם למנהלי היישומים בארגון".

במוקד: חוויית המשתמש

Okta מחוללת שינוי בעולם הענן, סיפר לי גליקמן. היא מאפשרת לעובדים לשמור על המידע הרגיש באמצעות זיהוי ואימות המשתמשים במעגלי הפעילות השונים – החל מעובדים ועד ללקוחות, ספקים וכו'… – ולהתחבר מנקודה גישה אחת בלבד (SSO) באמצעות סיסמה אחידה תוך יצירת אמצעי אימות גבוהים יותר לאפליקציות הקריטיות בארגון. ב-Okta מדגישים את חוויית המשתמש, במטרה לאפשר סביבת עבודה קלה ונוחה.

במקביל, היא מספקת למנהלי IT ויישומים יכולות נוספות, כמו הקצאה מהירה של אפשרויות גישה (Provisioning) או מחיקת מידע מהנייד ומניעת גישה במקרה של עזיבת עובד. גליקמן יודע לספר כי מדובר באחת החברות הצומחות בארצות הברית והיא מעסיקה יותר מ-1,000 עובדים. יש לה פעילות גלובלית ענפה עם יישומים בארגונים שרבים מהם נמנים על רשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500). גרטנר (Gartner) מדרגת אותה בריבוע הקסם כמובילת שוק בתחומי ניהול הזהויות והגישה כשירות, כאשר מיקרוסופט (Microsoft) ניצבת בפער ניכר מאחוריה.

גליקמן אמר ש-Okta פועלת בישראל זמן קצר, אך תוך חודשים ספורים החלה לעבוד עם חברות כמו נטפים, Zerto וקליקסופטוור (Qlik Software). "אנחנו מרחיבים את הפעילות ובונים רשת משווקים של חברות בעלות ידע וניסיון", אמר.

לדבריו, "הפעילות שלנו במסגרת יוניטסק מהווה יתרון חשוב נוסף, כחברה ותיקה ובעלת ניסיון בתחום ה-IT. עברנו תהליך קליטה מוצלח בקבוצה ואנחנו נהנים מהגב החזק שלה ומהחיבור שהיא מאפשרת לארגונים שונים בשוק. זה יתרון גדול ואין ספק שהעתיד נראה מבטיח".

לסיכום אמר גליקמן כי "מצפות לנו הכרזות וחדשות משמעותיות גדולות בקרוב".

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *