18 באוקטובר 2018 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: בני פלח, דאנת תקשורת

לפני ימים אחדים, קצת לפני שנסעתי ללונדון לאירוע השקת הסמארטפונים החדשים של וואווי, נפגשתי במאורת הנמר עם בני פלח – יזם, שמוביל כיום את הפיתוח העסקי של חברת האינטגרציה דאנת תקשורת.

"לאחר 11 שנות עבודה בפורטינט, חברתי לצוות טכנולוגי מוביל במטרה לרענן את המשמעות של אינטגרטור בעל ערכים מוספים בשוק הישראלי, המתמחה באיפיון ותמיכה בפתרונות תשתית מתקדמים בעולם הדטה סנטרים והענן", הוא אמר לי.

לדברי פלח, "לקוחות שלנו במגזר האטרפרייז מצפים מאתנו להסתכלות רחבה יותר על תשתיות הארגון, על תהליכי העבודה של המשתמשים, על חוויית הלקוח ועל הנראות בעידן הענן והעולם הווירטואלי".

בן שיחי ציין בפניי כי "הגבול של הדטה סנטרים היטשטש – לא מסתכלים יותר על פתרונות של אתר ראשי/אתר משני, אלא מדברים על גיבוי ורפליקציה, אבטחת מידע ונראות אל מול תשתיות כשירות (IaaS).

כמו כן, לדבריו, "הרבה לקוחות משוחחים אתנו על המשמעויות של שימוש באפליקציות תוכנה כשירות (SaaS) בכל הקשור לדלף מידע, הרשאות גישה, הצפנת המידע וכו'… לכן, האתגר שעומד בפנינו מאוד גדול – איך להיות חלק מהתמיכה בתהליכים העסקיים של ארגונים, תוך כדי הבנת הצרכים שלהם".

דאנת תקשורת פועלת מתל אביב ומשרתת לקוחות אנטרפרייז ברחבי הארץ. יש לה כ-200 לקוחות פעילים במגזרי הביטחון, הפיננסי, ההיי-טק, התעשייה והמונציפאלי. החברה היא שותפה עסקית של פאלו אלטו (שותפת זהב), אריסטה (ספקית Tier-1), טרנד מיקרו, F5, נטסקופ, גיגה-מון, רובריק וחברות הסייבר הישראליות Cynet ו-Cymulate. "בחרנו בשותפים עסקיים אלה לאחר בחינה שערכה מספר חודשים, על מנת לספק ללקוחות שלנו פתרון הוליסטי בתחומי התשתיות, אבטחת המידע והגיבוי לעולמות הענן, הדטה סנטרים ונקודות הקצה", הוסיף פלח.

את הצוות הטכנולוגי של החברה מוביל המוחות המבריקים בשוק הישראלי והבינלאומי – יונתן חצניוק, מי שהוביל את גופי ההנדסה ב-F5 ובפורטינט, ושותף להקמה ולאפיון של תשתיות מתקדמות בספקי שירות, גופי ביטחון, חברות היי-טק, ארגונים פיננסיים ועוד.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *