1 בינואר 2019 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: גיא הוכמן, מנכ"ל Genie

באחרונה פגשתי ואירחתי לשיחה מרתקת במאורת הנמר את גיא הוכמן, מנכ"ל חברת Genie. הוכמן, שהקים את החברה לפני כ-20 שנים, סיפר לי על החזון האישי שלו, עוד כשהיה סטודנט: להקים חברה שתספק ללקוחותיה מגוון נרחב ומתקדם של קידמה טכנולוגית, לצד מתן שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר.

בביקורו הראשון במאורה, שמעתי מגיא על הדרך הארוכה ש-Genie עברה מיום הקמתה, ועל פתרונות המחשוב בענן שהיא מציעה בתחום טכנולוגיות המידע – כאינטגרטורית מובילה של IT ותשתיות. התרשמתי מצמיחת החברה, המונה כיום יותר מ-300 עובדים, ומהמבט הנכון שלה קדימה, לצורך מענה תמידי ואיכותי עבור משתמשים עסקיים.

"המטרה המרכזית שתמשיך לעמוד לנגד עינינו", אמר הוכמן, "היא להתאים את עצמנו למחשבה ולרצונות של הלקוח, כך שכשהוא יגיע ויבקש שירות שונה וחדשני – אנחנו כבר נהיה שם עבורו, עם פתרון התפור למידותיו ולצרכיו המוגדרים".

פתרון היקפי מושלם לכל תחומי ה-IT

שמחתי לשמוע ולהיווכח ש-Genie מגשימה בפועל את החזון של הוכמן, בשיתוף שתי חברות הבת שלה: Experda ו-SOPHTIX. ביחד הן יוצרות משולש ייחודי, המציע פתרונות מקצועיים כוללים, ומהווה פתרון היקפי מושלם לכל תחומי ה-IT. "בזכות הסינרגיה הזו", הסביר, "נוצר כיום מצב אבסולוטי, שבו כל בקשה ו/או בירור של לקוח, מקבלים מענה מהיר ואיכותי מצד נותן הפתרון הרלוונטי לצרכים שלו – בין אם הוא מגיע מ-Genie, או מחברות הבת שלנו".

הוכמן הוסיף: "אין אצלנו מצב שבו לקוח מבקש שירות, ואנו שמים אותו בהמתנה, על מנת לברר מי יכול לטפל בו. שיתוף הפעולה הזה והתוצאות הנלוות אליו, מוכיחים שאתגר כזה הוא בר-ביצוע ובעל קבלות. לכן, גם המוטו של 'אין סוף ליכולות' שמלווה את Genie כל כך הרבה שנים, הוא עבורי הרבה יותר מסתם מוטו – זו דרך שהוכיחה ותמשיך להוכיח את עצמה בעתיד".

אני מאמין שהשורה האחרונה בדבריו של גיא תגשים את עצמה, כמו גם יתר המטרות שהוא ו-Genie הציבו לעצמם. היה לי לעונג לארח אותו ואני מאחל לו ולשותפיו לדרך הצלחה בהמשך.

תגיות: , , ,

Comments (4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *