30 ביולי 2019 פלי הנמר

בא לבקר במאורת הנמר: גיא מזרחי, מייסד לגעת בפיתה

גיא מזרחי, מייסד חברת הייעוץ לגעת בפיתה, מפקד בשייטת 13 ובוגר לימודי פסיכולוגיה, בא לבקר במאורת הנמר, וסיפר:

"לגעת בפיתה היא חברת ייעוץ ומחקר בתחום הפסיכולוגיה של ההישג, ומתמקדת בכלים להקטנת הפער בין הפוטנציאל לביצוע בזמן אמת. אנו מתבססים על מודל ההכשרה של היחידות המיוחדות בצה"ל וחקר ספורטאי העילית. הידע הינו רלוונטי בכל סיטואציה בחיים שבה צריכים לעמוד במשימה, בין אם זה בעולם העסקים, החינוך ואף בחיי המשפחה! לגעת בפיתה מתמקדת בכלים הפסיכולוגיים, שעוזרים במיצוי הפוטנציאל לחיות במקסימום. בין הנושאים שבהם אנו מתמקדים – ויסות לחץ, בניית תרבות אישית וארגונית, עבודת צוות, מולטיטאסקינג והתמודדות עם עומס משימות. בואו למצוא את הלוחם הפנימי שלכם ולבנות את הסיירת הארגונית שאתם רוצים להוביל דרך ההרצאות והסדנאות החווייתיות שאנחנו מעבירים ברחבי הארץ.
"היום התחדדה אצלי החשיבות של בית עוצמתי – של משמעות מאורת הנמר. בכל מקום אנחנו קולטים מידע מאלפי מקורות ומקבלים החלטה מהירה של נעים לי או לא נעים לי. מהשנייה הראשונה שנכנסתי למאורה ופגשתי את פלי הנמר היה לי נעים מאוד! נעים, מסקרן, אינטלגנטי, מדויק ועוצמתי. מהשנייה שפגשתי את פלי היה לי ברור, שזה אדם נותן אנרגיה וזה בדיוק מסוג האנשים שאני רוצה בסביבתי ומסוג האנשים שכייף לרוץ איתם.

בלגעת בפיתה אנחנו מתמקדים במחקר וייעוץ בתחום הפסיכולוגיה של ההישג, ופלי הנמר הוא דוגמה מופלאה לחלק מהכלים שזיהינו במחקר שלנו. לכולנו יש פוטנציאל אדיר, אבל לא כולנו יודעים לממש אותו בזמן אמת. פלי הוא נמר אמיתי, שיודע גם לייצר סביבה בטוחה ועוצמתית (מאורה) וגם קשר בין-נמרי בין-אישי עמוק ומפתח.

תודה על האירוח, השיח וההפריה (המנטלית:))

אין לי ספק שיש לנו עוד דרך מעניינת ומשמעותית לפנינו, ועם אנשים כמוך, ברור לי שנהפוך את החברה שבה אנחנו חיים למקום טוב יותר!"

ועל כך נאמר: כשהנמר פגש את הלוחם.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *