31 במאי 2016 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: דיראג' פאנדי, מייסד ומנכ"ל נוטניקס

דיראג׳ פאנדי, מייסד ומנכ״ל נוטניקס (Nutanix), הגיע לפני ימים אחדים לבקר במאורת הנמר, במסגרת ביקורו בישראל.

פאנדי סיפר לי על המסע של נוטניקס בתור החלוצה בתחום ה-Hyper converged, כבר ב-2009. כיום, בנוסף להיותה שחקן בולט בתחום זה, נוטניקס מובילה מהפכה לכיוון "ענן האנטרפרייז".

לדברי פאנדי, ענן האנטרפרייז יספק יכולת ללקוחות הארגוניים ליהנות מיכולות הענן הציבורי ללא צורך בוויתור על שמירת המידע מקומית, ניהול פנימי, אבטחת השירות ובעיות רגולציה.

נוטניקס מביאה בשורה גם בתחום ה-Hypervisor, אמר פאנדי. "התפיסה שלנו היא שה-Hypervisor יהיה חינמי לכל לקוח, כפי שכיום לקוח שמשתמש בענן ציבורי לא משלם על מערכת ההפעלה, אלא על השירות המתקבל", ציין. "נוטניקס הכריזה לפני שנה וחצי על Acropolis Hyper-Visor מבוסס KVM, שמספק את כלל היכולות והשרידות, כולל ניהול, ללא העלויות המשמעותיות הכרוכות בכך".

עוד הוא אמר ש-"נוטניקס בנתה את הארכיטקטורה לעידן הבא של הדטה סנטר בראייה ממוקדת אפליקציה ולא תשתית, כדי שכל אפליקציה תוכל להמשיך לעבוד בכל תצורה".

כיום מונה החברה 2,000 עובדים בכל העולם ויש לה 3,200 לקוחות גלובליים, כולל בסניף בישראל, בניהולו של נדב טוביאס.

"אנחנו משקיעים משאבים רבים בישראל ורואים תוצאות מצוינות. יש כיום יותר מ-50 מערכות של נוטניקס בישראל, עם מגוון רב של לקוחות מכלל הסקטורים", הוסיף פאנדי. "נמשיך להשקיע רבות בישראל ולהגדיל את הצוות הקיים. כמו כן, נמשיך לקדם את שיתוף הפעולה עם השותפים שלנו לדרך".

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *