7 ביולי 2016 פלי הנמר

בא לבקר במאורת הנמר: דניאל רוס, מנכ"ל פרומיסק

באחרונה אירחתי במאורת הנמר את דניאל רוס, מנכ"ל פרומיסק.

רוס הוא מנכ"ל מנוסה מאוד בעולם ה-IT, ובפרט בעולם אבטחת המידע. יש לו ניסיון של יותר מ-25 שנים בתעשיית ההיי-טק, שבהן הוביל אקזיטים מרשימים, חברות צומחות והנפקות מוצלחות.

הוא הצטרף לפרומיסק לפני כארבע שנים, כדי למנף את ניסיונו וקשריו לטובת החברה, וכיום היא מסוקרת על ידי גרטנר (Gartner) כאחת מ-15 המובילות בתחום ה-EDR (ר"ת Endpoint Detect & Remediate) ובין היחידות עם טכנולוגיה שהיא Agentless, כלומר – ללא צורך בהתקנה בתחנות הקצה. רוס סיפר לי כי יש לפרומיסק מאות לקוחות ב-30 מדינות בעולם בעולם וכי רוב הארגונים הגדולים במגזרים הפיננסי והעסקי בישראל הם לקוחות החברה – בנקים, חברות ביטוח, חברות האשראי, בתי השקעות, חברות פרמצבטיקה, מזון, ביטחון ועוד.

במסגרת תפקידו כמנכ"ל פרומיסק נפגש רוס בארץ ובעולם עם מנהלי אבטחת מידע של ארגונים גלובליים. לראייתו, זהו כיום תפקיד קשה מאוד, משום שכמות האיומים עולה בקצב אקספוננציאלי בעוד שכוח האדם והטכנולוגיה העומדים לרשות מנהל אבטחת המידע לא מדביקים את הקצב. "הטכנולוגיה של פרומיסק מאפשרת יישום מהיר כדי לקבל תמונת מצב אמיתית על מצב התאימות של הארגון למדיניות האבטחה שהגדיר לעצמו ויכולת תיקון מאוד יעילה", אמר. "באמצעות הפתרון ניתן לטפל בהרבה יותר אירועים ולתקן חריגות תאימות, תוך שמירה על מסגרת כוח האדם שעומדת לרשות מנהל אבטחת המידע".

לדבריו, "ניתן לראות אצל לקוחות החברה אתגר משמעותי הן במניעה ואיתור בעיות אבטחת מידע והן בתגובה מהירה לצורך הכלה ותיקון הנזקים במהירות האפשרית. הפתרון שלנו הוא חלק משמעותי מהכלים העומדים לרשות צוותי תגובת סייבר. ניתן באמצעותו לאתר במהירות מחשבים שנפגעו מהתקיפה, לכבות אותם (העברה ל-Sleep mode) ואז לנתקם מהרשת ולטפל בהם".

"אתגר לא פחות חשוב ללקוחות הוא הטיפול וההגנה על עובדים ניידים, שמסתובבים שעות רבות וימים רבים מחוץ למשרד עם מחשב נייד", ציין רוס. "לצורך זה יצרנו גרסה מיוחדת של רכיב הסריקה הארגוני שלנו (Sentry) במתכונת Agent, להתקנה על לפטופים שנמצאים מחוץ לארגון. מדיניות הסריקה שלהם מוגדרת בפתרון הענן של פרומיסק והם נסרקים באופן שוטף כשהם מחוץ לארגון. בכל חיבור שלהם לרשת האינטרנט מעודכנות תוצאות בדיקות התאימות הן לפתרון הענן של פרומיסק והן לפתרון הארגוני. הפתרון מאפשר שליטה גם בתחנות ניידות שאינן מחוברות לארגון באופן שוטף ומניעה של הדבקת הארגון ממחשבים אלה מבעוד מועד. פרומיסק שחררה את הגרסה החדשה בענן ממש באחרונה".

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *