17 בספטמבר 2017 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: דני קובץ', אג'ימה

באחרונה התארח במאורת הנמר דני קובץ׳ (דנקו), מדריך אג'ייל בינלאומי מזה כ-10 שנים ומי שייסד לפני כחצי שנה את חברת אג׳ימה (Ajimeh) – שיבוש מכוון של המילה היפנית Hajime, שפירושה התחלה.

חזון החברה הוא לעזור ללקוחותיה במיצוי הפוטנציאל הארגוני שלהם, על ידי העלאת המודעות הארגונית.

הוא ציין כי מזה כמה שנים, נעשה זילות במונח אג׳ייל ומה שחברות באמת מחפשות זה התייעלות. אינדיקציה מובהקת לזילות היא ההרגשה שאג׳ייל הוא הפתרון המושלם לכל בעיה ארגונית – דבר שהוא אבסורדי מיסודו.

דנקו סיפר לי שבאג'ימה לוקחים את האג'ייל ומספקים את הפתרון שהם מציעים על ידי שילוב שלו עם עוד כלים ניהוליים: קשיבות (Mindfullness), מודעות (Consciousness), ייעוץ ארגוני ועוד. הדבר נעשה באמצעות יועצים מוכרים, עם הרבה שנות ניסיון, כל אחד בתחומו.

לדבריו, שילוב הכלים הללו נותן פתרון כולל יותר ברמה ההוליסטית, למכלול החברות ובייחוד לחברות ששוקלות לעבור לאג׳ייל, שמטמיעות אג׳ייל או שהרגישו שמיצו את האג׳ייל.

בדומה למה שנעשה באמנויות הלחימה, שאחד הענפים הבולטים בהן הוא לחימה משולבת (Mixed Martial Arts), אג׳׳מה מעניקה לחברות פתרון המתבסס על שילוב פתרונות ידועים בדרכים חדשניות, כמו פסיליטציה גרפית, קורסים חווייתיים והטמעות צוותיות משולבות תוכן. מכאן, ציין דנקו, ייחודיותה ויעילותה.

יצוין שעד לפני כשבוע אג׳ימה פעלה רק בחו"ל ומעתה – גם בישראל.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *