4 ביוני 2017 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: ויטלי קולחי, Wedo

בא לבקר במאורת הנמר: ויטלי קולחי, מנהל הטכנולוגיות של Wedo
בא לבקר במאורת הנמר: ויטלי קולחי, מנהל הטכנולוגיות של Wedo

לפני ימים אחדים בא לבקר במאורת הנמר ויטלי קולחי, סמנכ"ל הטכנולוגיה של Wedo מקבוצת יוניטסק, אותה ייסדה ומנהלת מזה תשע שנים דלית שוורץ.

המוטו של קולחי הוא: "כשאתה חושב על פתרון CRM היברידי – תחשוב על Wedo".

קולחי הוא מחלוצי סיבל (Siebel) בישראל – בעל ותק של 20 שנים. הוא צופה שסיבל תישאר עוד שנים רבות בארגונים גדולים בישראל ובעולם. הוא ציין שב-Wedo ערוכים כהלכה לתמוך בכל הלקוחות לאורך כל התקופה.

בלי צניעות, הקרדיט של קולחי מתבסס על היותו דמות מרכזית בהקמה של הפרויקטים הגדולים של סיבל בישראל, בפרטנר, ויזה (Visa), שירותי בריאות כללית, פמי פרימיום, טבע וחברות נוספות.

פרויקט הדגל שהוא מוביל בימים אלה מתקיים בחברת הביטוח הפניקס, עם צוות מקצוענים מ-Wedo ובניהול גרניט סולומון, מנהלת מדור ה-CRM, ושלמה שמאי, מנמ"ר הפניקס. מדובר בפרויקט מיקוד לקוח – והלקוח מגדיר אותו כהצלחה. המשמעות היא שגם מנכ"ל הפניקס, אייל לפידות, תומך ומברך עליו.

סיבל בעידן הענן

לדברי קולחי, הסיבל יישאר גם בעידן הענן, כי מדובר במערכת גמישה, יציבה ובעלת פונקציונליות עשירה ביותר. הוא אמר כי המערכת יכולה להשתלב עם פתרונות ענן ואף ניתן להעביר אותה לתשתית ענן. קולחי מתרשם שסיבל ממשיכה להוביל במימוש החזר ההשקעה וזמן ההגעה לשוק של מערכות CRM. עוד הוא אמר כי מדובר במערכת שפופולרית בעולם במגזרי הפיננסים, הבריאות והתקשורת.

באופן טבעי, אמר, הצרכים של הלקוחות משתנים, וסיבל מספקת פתרונות מתקדמים חדשים. "ב-Wedo ערוכים לייעץ ולתמוך במימוש הפתרונות כדי לתמוך בלקוחות, המנמ"רים, שתומכים במטרות הארגונים והעסקים שלהם", הוסיף קולחי.

הוא הדגיש שכוחה העיקרי של Wedo מצוי בכך שיש בה כ-40 מומחים ששמים דגש רב על האינטגרציה בין מגוון הפלטפורמות. "הלקוחות מעריכים מאוד ידע, התמתחות וניסיון בשילוב מגוון המערכות שיש להם", אמר. התהילה של החברה, לדבריו, היא במקצוענים שעובדים בחטיבות הייעוץ של יישום ה-CX בחברה. הדבר נעשה תוך מיקוד בתהליכי השיווק, השירות, המכירות וה-CPQ – בשלוש הסביבות: Salesforce, אורקל (Oracle) וסיבל.

לסיכום ציין קולחי את האני מאמין של החברה: "להיות ערוכים תמיד לתמוך בצרכי הלקוחות בעידן המודרניזציה – הן באמצעות שיפור חוויית הלקוח של סיבל עם פלטפורמת חוויית הלקוח החדשה שלו והן באמצעות פתרונות ענן".

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *