4 במרץ 2018 פלי הנמר

בא לבקר במאורת הנמר: יוסי רודריק, UCL

באחרונה הגיע לביקור במאורת הנמר יוסי רודריק, מנכ"ל ומייסד קבוצת UCL.

רודריק הוא מוותיקי תעשיית ה-IT המקומית, עם ניסיון שנפרש על פני כשלושה עשורים. בין שלל תפקידי הניהול בהם שימש לאורך השנים ניתן למנות תפקידים בכירים בקבוצת SPL – בהם סמנכ"ל מכירות מוצרים ומנכ"ל החברה הבת SPL Idor, וכן סמנכ"ל חטיבת מיקור-חוץ וחבר הנהלה בקבוצת יעל.

בפגישתנו סיפר לי רודריק שהוא יצא לעצמאות לפני כשש שנים והקים את קבוצת UCL, המאגדת בתוכה מספר פעילויות מרכזיות. האחת, מיקור-חוץ של כוח אדם טכנולוגי מקצועי במגזר הארגוני והעסקי – פעילות שמונה כ-100 עובדים ומנוהלת על ידי לימור שחר, משנה למנכ"ל UCL, ומנהלת פעילות מיקור-החוץ ומשאבי האנוש בחברה.

פעילות נוספת, המתבצעת באמצעות aQurate, היא בתחום ה-Big Data. החברה מייצגת באופן בלעדי את פלטפורמת ניהול ואינטגרציית המידע של Talend ואת Trifacta, ספקית פתרונות בתחום הגנת המידע. הפתרון שלה מיועד בעיקר לאנליסטים שמבצעים אנליזה מעל שכבת ה-Big Data.

"Talend עוסקת באחד התחומים החמים ביותר של עולם ה-IT – פתרונות המאפשרים הזרמה של מידע בעידן של Big Data ואגמי מידע (Data Lakes)", אמר רודריק. "היא מביאה פתרון אחוד מקצה לקצה, שמאפשר לארגונים להתמודד עם כמויות המידע העצומות הנוצרות בעידן הדיגיטלי. ארגונים בכל העולם מבינים שקיימת דרך להפוך את המידע שהם צוברים ואוגרים לבעל ערך עסקי, והדרך לעשות זאת עוברת בעולם החדש של פתרונות ה-BI, דוגמת אלה של Talend".

"הברירות: לטבוע בים המידע או להפוך אותו לזהב"

רודריק הוסיף ש-"יש לארגונים שתי ברירות: לטבוע בים המידע או לנהל אותו ולהפוך אותו לזהב. זה מחייב חזון עסקי וטכנולוגי, ומוכנות להתנסות בכלים ופתרונות חדשים, אבל הניסיון של Talend בארץ ובעולם מצביע על כך שניתן להתמודד עם האתגר, ואפילו בהצלחה".

"אנחנו רואים את הכניסה של Talend לשוק המקומי ואת הצמא שקיים לפתרונות דוגמתה", אמר רודריק. "רק באחרונה אירחנו באירוע הלקוחות השנתי שלנו יותר מ-100 נציגים מארגוני אנטרפרייז, ממשלה, היי-טק וסטארט-אפים, שבאו לשמוע על החידושים של הפלטפורמה. את 2017 סיימנו כשנה הטובה ביותר שלנו, עם התקדמות בכל תחומי פעילותנו – לקוחות חדשים ממגזרי הבנקאות, הפיננסים וההיי-טק, הרחבת הפעילות מול מגזרי הממשלה, הגדלה של אקו-סיסטם האינטגרטורים שלנו והכשרה של כוח אדם טכנולוגי".

הפעילות המשלימה שמבצעת הקבוצה – באמצעות החברה הבת MainTrend – נוגעת בתחום המודרניזציה של מערכות הליבה, ובאחרונה היא מבצעת פעילות רחבה בתחום ה-Deep Learning, שכוללת בניית מערכות בינה מלאכותית לארגונים בתחומי הפיננסים והתעופה. "אנחנו מעסיקים מומחים ממספר מדינות", סיכם רודריק, "על מנת להעשיר את ההיצע בתחום – בייחוד בכל הנוגע לתסריטים עסקיים, כגון שיפור הליך התביעות בביטוח ואוטומציה של תהליכי חיתום".

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *