3 במאי 2016 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: יעקב הרן, ממקימי TripleCyber

יעקב הרן, ממקימי TripleCyber, הגיע לבקר באחרונה במאורת הנמר.

במהלך הביקור שוחחנו על עולם האינטרנט, שהפך כבר מזמן לעולם שאין בלתו. הוא כולל מחד הזדמנויות ומידע רב ומאידך טומן בחובו איומים המחייבים התמודדות מתמדת.

הרן אמר לי כי TripleCyber הוקמה ב-2013 על ידי שלושה יוצאי מערכת הביטחון: נדב תבור, רובי ארונשווילי והוא עצמו. החברה משתפת פעולה עם קבוצת אמנת. "ביחד, אנחנו יוצרים שילוב מנצח של טכנולוגיה ייעודית שפותחה בחברה ושימוש בכלים מסחריים מובילים כשלצד זאת יש לנו מערך אנושי של אנליסטים מהשורה הראשונה", ציין. "כמו כן, יש חברת שירות משותפת לנו ולקבוצת אמנת, שמביאה איתה ניסיון מצטבר של 46 שנים בעולם השירות, ניהול איסטרטגי וניהול פרויקטים מורכבים בארץ ובעולם".

"לצד פיתוח כלי אנליטיקה וניטור אוטומטיים, החברה מתמקדת במתן שירותי אנליטיקה וניטור מרוחקים לארגונים ובכך מסייעת להם להתמודד עם הבעיות המרכזיות של הגנת הסייבר; כמות התרעות (שאינה ניתנת לניהול) -ברובן אתרעות שווא; מחסור בכוח אדם ומחסור בשימוש באנליסטים איכותיים לאורך זמן; ועלויות לא סבירות של התפעול והטכנולוגיות, להחזקת מערך תמיכה פעיל 24/7", הוסיף הרן.

הוא ציין כי "כל זאת נעשה באמצעות מערך מרכזי הממוקם מחוץ לארגון, שניזון ממודיעין סייבר, מידע מהסנסורים הירגוניים ותובנות מכלל לקוחות החברה. זאת, בכדי שמנוע האנליטיקה הייעודי שפיתחנו יוכל להציף אירועי סייבר ממשיים (לא התרעות) ולאפשר לארגונים להתמקד בהם, וביעילות מרבית".

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *