7 במאי 2018 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: ירון מורגנשטרן, גלאסבוקס

באחרונה הגיע לבקר במאורת הנמר ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס (Glassbox), שמתמחה בפיתוח מוצרים לשיפור חוויית המשתמשים אונליין.

במהלך פגישתנו סיפר לי מורגנשטרן על הפיתוח הטכנולוגי של החברה, שלוכד, מקליט ומנתח את כל הפעולות הדיגיטליות של הגולשים, במטרה לשפר את חוויית המשתמשים במהלך גלישה באתרים ושימוש באפליקציות.

מורגנשטרן סיפר לי כיצד החברה מספקת תובנות ממשיות בזמן אמת אודות התהליך המקוון. כך, גלאסבוקס מייעלת את הגלישה באחוזים גבוהים מאוד. התרשמתי מכך שלחברה יש כמה מהלקוחות הגדולים בעולם בזירה הפיננסית-בנקאית, ביטוח, חברות תעופה, תיירות, תקשורת ועוד, ושהיא ממשיכה לצמוח בקצב מהיר.

המשמעות של שיפור חוויית הגלישה ברשת

במסגרת פגישתנו ניהלנו שיח מעניין על המשמעות של שיפור חוויית הגלישה ברשת. "בעידן הדיגיטלי יש משמעות כלכלית אדירה להבאת מרחב אינטרנטי יעיל ונוח לצרכנים", הסביר מורגנשטרן. "מותגים, חברות וארגונים בכל תעשייה מבינים את הצורך הזה ולכן משקיעים משאבים בשיפור הפלטפורמות הדיגיטליות שלהם. אנחנו, יחד עם המוצר שלנו, מביאים את התובנות בצורה מהירה ומדויקת, והכי חשוב – בזמן אמת".

"לקוחות של גלאסבוקס נהנים ממידע מהיר על כל באג באתר, כל קראש וכל דבר שיכול להעיד על החוויה של הגולש בזמן שהוא מחפש את מבוקשו. יש לזה משמעות עמוקה בעידן של ימינו, משום שהגולשים רגילים או מצפים לקבל את השירות הטוב ביותר", הוסיף.

לדברי מורגנשטרן, "בזכות הטכנולוגיה והצוות המקצועי בארץ ובעולם, החברה שלנו מספקת ללקוחות תובנות משמעותיות, שחוסכות להם כסף".

גלאסבוקס הוקמה ב-2010 וגייסה עד כה 10.5 מיליון דולר. מייסדיה הם יואב שרייבר, ירון גואטה וחנן בלומשטיין. החברה מעסיקה כיום יותר מ-60 עובדים – רובם בישראל ואחרים בלונדון ובניו-יורק. לא מכבר הגדילה החברה את המטה שלה בפתח תקווה פי חמישה. "ממש באחרונה חנכנו מתחם משרדים חדש ומרווח, שם הצוותים שלנו ממשיכים לייצר חידושים נוספים בתחום הדיגיטלי. המעבר ללוקיישן החדש והמרווח מעיד על הצמיחה שאנחנו חווים כחברה, שבאה לידי ביטוי בגיוס לקוחות גדולים ואסטרטגיים בעולם ובגיוס רוחבי של צוותים חדשים. אנחנו, בגלאסבוקס, תמיד מחפשים אנשים טובים שיצטרפו אלינו", ציין מורגנשטרן.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *