1 בינואר 2018 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: מאיר ראש, קוריאנט

באחרונה הגיע לבקר במאורת הנמר מאיר ראש, מנכ"ל קוריאנט בישראל, יוון וקפריסין. החברה עוסקת בפתרונות לרשתות תקשורת.

בתקופה האחרונה ציין ראש שני אירועים משמחים: הוא מונה לתפקיד לפני כחודשיים, בתחילת נובמבר האחרון, ובחודש האחרון חגג יום הולדת 44. הוא נשוי ואב לארבעה ילדים, בגילאי 12, 8 ותאומות תוססות במיוחד בנות 3.5, ובעל תואר EMBA מאוניברסיטת בר אילן.

ראש הוא הרצלייני במקור, אבל מזה כעשור הוא מתגורר במושב גן השומרון, שצמוד לכרכור – "בסביבה פסטורלית ותחושת קהילתיות חמה", לדבריו. הוא סיפר לי שבשעות הפנאי שלו הוא אוהב לתופף, לשחות ולעשות פעילות ספורטיבית עם חברים.

"התחלתי את דרכי המקצועית לפני כ-20 שנים, בתדיראן תקשורת, שהפכה במהרה לאלקטל (Alcatel) העולמית ומאוחר יותר התאחדה עם לוסנט (Lucent)", ציין ראש. "כמשוחרר טרי מצה"ל, התקבלתי לתפקיד הדרכה של מרכזיות S12 ומשם עברתי לפריסייל של תחומי האופטיקה והתמסורת של אלקטל. בתפקידי זה הצלחתי להגדיל את כמות הלקוחות בכניסה לשווקים שהחברה לא הייתה בהם קודם לכן, וכן להעמיק את מגוון הפתרונות אצל לקוחות קיימים. בתפקידי האחרון באלקטל-לוסנט שימשתי כמנהל מכירות של כל מפעילי התקשורת הסלולרית. בסופו של דבר, כל מפעילי התקשורת הסלולרית בארץ היו לקוחותיי בפתרונות מגוונים ושונים, כגון תמסורת ואופטיקה, אפליקציות, שירותים מנוהלים ושירותים מתקדמים. במהלך תקופתי באלקטל-לוסנט זכיתי לעבוד תחת חסותו של קובי פז, שמאז ולאורך כל הדרך מלווה אותי כמנטור מקצועי וכדמות לחיקוי".

הוא המשיך וציין כי "לפני כחמש שנים עברתי לניהול שותפים עסקיים בסיסקו (Cisco). מאחר שסיסקו לא מוכרת פתרונות ללקוחות הסופיים באופן ישיר, אלא דרך שותפים עסקיים, ראיתי בכך אתגר משמעותי ולא פחות חשוב – השלמת החלק האחרון בפאזל האישי שלי: הבנה והובלה של כל תהליך הפעילות העסקית מול לקוחות".

הצלחה בתחום של פיתוח שותפים עסקיים מובילה את החברה לגבהים חדשים. במהלך השנים ובהתאם לשינוי בהרגלי הצריכה והרכישה של השוק, עברה צורת המכירה שינוי מהותי – במכירות המוצרים, הפתרונות והשירותים המתקדמים והמנוהלים. לדברי ראש, "חלק מהפעילות בסיסקו הייתה הבנה אסטרטגית של הפעילות העסקית של השותפים שנים קדימה, ומציאת הלימה משותפת לצרכי השוק על ידי פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. נהניתי מאוד להיות חלק מחברה בינלאומית, משפחה איכותית, שמובילה חדשנות טכנולוגית בעולם. סיימתי את דרכי בסיסקו כמנהל פיתוח עסקי של החברה בארץ".

מנהל פעילות קוריאנט בישראל, יוון וקפריסין

"בתחילת נובמבר מוניתי למנכ"ל קוריאנט ישראל – תפקיד שכולל גם את ניהול הפעילות העסקית של החברה ביוון ובקפריסין", הוסיף.

ראש ציין ש-"קוריאנט נולדה משילוב של נוקיה-סימנס עם טלאבס וסיקמור, והחלה את פעילותה בישראל ב-2014. החברה עוסקת בפתרונות לרשתות תקשורת – מעולמות התמסורת האופטיים (SDH/DWDM מתקדמים), דרך פתרונות METRO MPLS ועד לפתרונות מתקדמים בעולמות ה-SDN וה-DCI (ר"ת Data Center Interconnect). החברה היא מובילה טכנולוגית משמעותית בעולם ה-Mobile backhaul, שכולל סנכרון פנימי הדרוש לרשתות דור חמישי".

לקוריאנט, אמר, "יש יותר מ-1,800 פטנטים ומעל ל-500 לקוחות בעולם. תשע מ-10 ספקיות התקשורת הבינלאומיות הן לקוחות החברה. בין לקוחותיה בארץ נמנות רכבת ישראל ונתיבי ישראל. מיותר לציין שיש לחברה יכולות פיתוח מהמתקדמות בתחום, מערכות ניהול, שליטה ובקרה, ושירות לקוחות ותמיכה טכנית סביב השעון – כל ימות השנה".

לסיכום אמר ראש כי "אני רואה בתפקיד אתגר גדול ומשמעותי – בשימור הלקוחות וגדילה איתם, וכן חדירה ללקוחות חדשים, הן בפתרונות מסורתיים והן בפתרונות מתקדמים, תוך כדי עבודה עם שותפים עסקיים".

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *