7 באפריל 2016 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: מוטי חדד, מנהל מכללת ג'ון ברייס הדרכה

באחרונה התארח במאורת הנמר מוטי חדד, מנהל מכללת ג'ון ברייס הדרכה.

חדד סיפר לי בגאווה כי ג'ון ברייס הדרכה מכשירה מדי שנה יותר מ-10,000 אנשי היי-טק במגוון רחב של תחומים, וכי למכללה יש את מספר הבוגרים הגדול ביותר המשולבים ועובדים בתעשיית ההיי-טק הישראלית. לדבריו, ההכשרה נעשית באמצעות מסלולי הסבה המשלבים ידע תיאורטי לצד הקניית ניסיון מעשי ומותאמים לדרישות השוק המשתנות. זאת, בנוסף למגוון קורסים המוצעים לאנשי היי-טק, שבאמצעותם הם יכולים להרחיב את הידע שלהם לטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

"לג'ון ברייס שיתופי פעולה נרחבים עם חברות התוכנה והחומרה המובילות בעולם, במסגרתם אנחנו מוגדרים כמרכז הדרכה מוסמך שלהן ונחשפים לטכנולוגיות ולעזרי ההדרכה המתקדמים ביותר", אמר חדד. "בין החברות ניתן למנות את VMware, יבמ (IBM), מיקרוסופט (Microsoft), אמזון (Amazon), אורקל (Oracle), סיסקו (Cisco), רד-האט (RedHat) וצ'ק פוינט (Check Point)".

הוא ציין כי "במסגרת שיתופי פעולה אלה אנחנו מעבירים קורסים שונים, בהם קורסים בסביבת AWS להתייעלות טכנולוגית ותפעולית, חסכון במשאבים, גמישות עסקית וחדשנות ארגונית, אותם עברו עשרות נציגי סטארט-אפים וחברות ענק. קורס מעניין נוסף הוא CSI (ר"ת Cyber Security Intelligence – מודיעין סייבר) – קורס Hands On למומחי אבטחת מידע, המקיף את כל נושאי הליבה של עולם אבטחת הסייבר, ובמהלכו נלמדים ומתורגלים המוצרים והטכנולוגיות המובילים בשוק".

חדד סיפר לי כי בימים אלה עוסקים הוא וצוותו בין היתר בשיווק ובקידום DevGeekWeek – כנס שעוסק בעולמות הפיתוח וה-QA, שיתקיים בין התאריכים 19-23 ביוני. במהלך הכנס יתקיימו יותר מ-60 סמינרים מקצועיים יומיים, לרבות מעשיים, לקהל של מפתחים, מנתחי מערכות, ארכיטקטי תוכנה, מנהלי פיתוח, מנהלי פרויקטי תוכנה, אנשי QA ואוטומציה, אנשי אבטחת מידע וכל המעורבים בתהליכי הפיתוח.

לדבריו, "הכנס מציע מגוון סמינרים חדשים שמתייחסים לטכנולוגיות ולפתרונות המסתמנים כפופולריים ביותר בעולם הפיתוח וה-QA, ביניהם בתחומי ה- DevOps, אבטחת המידע והסייבר, פלטפורמות ענן שונות, פתרונות לעולם ה-Big Data ופיתוח Full stack בשפות הרלוונטיות ביותר. מדובר בהזדמנות להיפגש פנים אל פנים עם מומחים מוכרים בתחומים השונים, על מנת לדון ולהיחשף למילה האחרונה בתחומי הפיתוח והטכנולוגיה".

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *