5 ביוני 2017 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: מוטי סדובסקי

לפני ימים אחדים בא לבקר במאורת הנמר מוטי סדובסקי – חבר ותיק, שבונה בימים אלה קריירה עצמאית חדשה של יועץ ומומחה לאסטרטגית מחשוב בעולמות החדשניים של הטרנספורמציה הדיגיטלית, ובעיקר בתחום ה-Big Data Analytics (איך להפיק יותר ערך מהמידע).

סדובסקי, שהתחיל את דרכו בממר"ם, היה במשך יותר מ-20 שנים מנהל מכירות בחברות שונות וניהל את שותפי סימנטק (Symantec), מכירת פתרונות אנליטיים של SAS למגזר הביטחוני, ניהול עסקי SGI ואינפורמטיקה (Informatica) בישראל, וברזומה שלו נמצאות גם סאן (Sun) ודיגיטל (Digital) הזכורות לטוב.

"כעצמאי, אני צריך לבנות את עצמי מחדש וליצור מיתוג מקצועי שונה מהקודם", אמר לי סדובסקי. "יש לי ידע טכנולוגי רחב ביותר בתחומי החומרה, התוכנה והפרויקטים, עם מספר שנות עבודה ביחידת היועצים העסקיים של דיגיטל – תקופה שהקנתה לי את הידע להבין צרכים עסקיים של ארגונים. אני משלב ידע טכנולוגי חדשני עם הבנה עסקית ופועל בארגונים שונים בכתיבת תוכניות אב למחשוב, ניהול מנהלי מחשוב ארגוניים ועוד".

הוא ציין כי "אני פועל בארגונים מטעמו של המנמ"ר או מטעם מנהלים עסקיים ומקדם פרויקטי מחשוב מורכבים, תוך שינוי השינוי באנשים ובתהליכי העבודה, ויצירת יעדים עסקיים חדשים".

"הטכנולוגיה משמשת אצלי כגורם המאפשר לממש יעדים עסקיים ארגוניים חדשים", הוסיף.

כמו כן, מקדם סדובסקי שני סטארט-אפים: האחד בתחום האנליטיקה – מוצר לבנייה אוטומטית של מודלים לחיזוי, והשני בתחום אבטחת המידע – מוצר להצפנת מידע בענן ברמה האפליקטיבית, כאשר מפתח ההצפנה נשאר בידי הלקוח ולא נדרשת התקנת חומרה או תוכנה. התרשמתי ששני המוצרים ייחודיים בתחומם וחדשניים.

תגיות: ,

Comment (1)

  1. אורי ארן

    מוטי היקר, השילוב המנצח של קצין וג'נטלמן או המילים אחרות מקצוען ומאנצ' אני בטוח שתעלה, תפרח ותתרום רבות גם בפאזה המקצועית החדשה. עלה והצלח, איש יקר!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *