13 בספטמבר 2018 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: עוזי נבון, אורקל ישראל

עוזי נבון, מנכ
עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל. צילום: פלי הנמר

כמה ימים לפני כניסתה של השנה החדשה אירחה מאורת הנמר את המנכ"ל של הסניף הישראלי של אחת החברות הגדולות בעולם ה-IT. הכוונה היא לעוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל.

נבון יעמוד בראש המשלחת הישראלית לאירוע Oracle Open World, שייפתח בסן פרנסיסקו ב-22 באוקטובר, והגיע למאורה כדי לספר לי, ובאמצעותי לכם, על כך. זהו כנס ה-IT השנתי הגדול בעולם ואירוע הדגל של אורקל העולמית. צפויים להשתתף בו מעל ל-60 אלף איש, בהם מומחים טכנולוגיים, מקצוענים ומנהלים מרחבי העולם, משתמשי טכנולוגיות של החברה, לקוחות ושותפים.

המשלחת הישראלית לכנס תמנה כ-100 אנשי IT, יזמים ומנהלים מקרב לקוחות ושותפי אורקל בישראל, שמכירים בכך שאירוע הענק השנתי הוא הזדמנות ללמוד ולהתפתח, כדי להתאים את ארגוניהם למגמות המובילות בעולם ה-IT ולטרנספורמציה הדיגיטלית.

נבון סיפר לי שהמשלחת כוללת נציגים של ארגונים גדולים, סטארט-אפים, יצרני תוכנה ושותפים עסקיים – כולם משתמשים בטכנולוגיות אורקל, ממגוון סקטורים במשק. בין היתר, ניתן יהיה למצוא נציגים מאמדוקס, מלאנוקס, אורבוטק, תמה, אוניברסיטת תל אביב, WIX ,DSPG ,Analytical Factor ,AuraPlayer, רפאל, אקסאנה, DBAces ,IQSS ,Lino Information Technologies ו-Logz.io. כמה מהלקוחות אף מציגים ומרצים בכנס.

בין המשתתפים הישראליים שרושמים שיא של השתתפות בכנס יצוין עמי אהרונוביץ', מנכ"ל בריליקס ונשיא iLOUG, ארגון משתמשי אורקל בישראל, שמרצה בבמה המכובדת זו הפעם העשירית.

גולת הכותרת בכנס תהיה הבשורה האוטונומית של אורקל, שמובילה את עתיד עולם ה-IT במהפכה זו. אורקל השיקה בשנה האחרונה את בסיס הנתונים האוטונומי בענן הראשון בעולם, שמנהל, מתקן ומאבטח את עצמו, כך שהוא מונע טעויות אנוש. בעקבות ה-DB האוטונומי השיקה אורקל מגוון נוסף של שירותים אוטונומיים, בהם בלוקצ'יין בענן, שירות ענני לעיבוד טרנזקציות, אנליטיקה ועוד – הכל בצורה אוטונומית.

כמו כן, יכלול Oracle Open World הכרזות והודעות שונות על ידי בכירי החברה – לארי אליסון, צפרא כץ ומארק הרד, וכן הרצאות של מנהלי חברות גלובליות רבות, לקוחות או שותפי אורקל, שיציגו מקרי מבחן בארגונים שמשתמשים בטכנולוגיות החברה.

"כנס חיוני ומועיל למנמ"רים"

לדברי נבון, "חשיבות הכנס היא בהצגת המתווה האסטרטגי של החברה ומפת הדרכים שלה לשנה הקרובה. השנה, בשל בשורת החדשנות בתחום האוטונומיות, ללא ספק צפויות הרצאות מרתקות ומעשירות במיוחד. באורקל מאמינים שעתיד הארגונים העסקיים הוא אוטונומי לגמרי. עד 2020, אורקל צופה שב-90% של כל אפליקציה או שירות תשולב בינה מלאכותית ברמה מסוימת. בנוסף, אנחנו מאמינים שיותר ממחצית מכלל המידע הארגוני ינוהל באופן אוטונומי. לפי סקרים, כבר כיום 86% ממנהלי ה-IT סבורים שאוטומציה היא מרכיב חיוני באסטרטגיית הענן שלהם".

"הכנס הזה חיוני ומועיל למנמ"רים", הוסיף. "יש בו הן הזדמנות לשמוע ממקור ראשון את ההכרזות החדשות של אורקל, ולקבל הרחבה והבנה מעמיקה של משמעות הפיתוחים החדשים ותרומתם לארגונים, והן הזדמנות נדירה לישראלים לשמוע סיפורי לקוחות ו-Use cases של קולגות מחברות מקבילות בחו"ל; ולקבל מידע ממקור ראשון על פרויקטי חדשנות שביצעו חברות אלה בעזרת אורקל – מהלכים של טרנספורמציה דיגיטלית, כל אחת בוורטיקל שלה. צוות אורקל ישראל שמח לקבוע לכל מנמ"ר ישראלי פגישות עם האנשים הרלוונטיים בכנס בחו"ל".

שאלו את הגורו

מלבד סיפורי לקוח, המבקרים יוכלו להיפגש אישית עם מנהלי פיתוח מאורקל בתחומים השונים, שיעמדו לרשותם במתחם Ask the Guru ויוכלו להסביר פנים אל פנים את הטכנולוגיות והפיתוחים העדכניים, וכיצד ניתן להשתמש בהם. עבור מפתחים, מתקיים במסגרת האירוע כנס ייעודי בשם Oracle Code, בדגש על ג'אווה, אבל גם על החידושים האחרונים בטכנולוגיות עכשוויות כמו בלוקצ'יין, צ'טבוט, מיקרו-שירותים ובינה מלאכותית.

Oracle open world יתקיים בין ה-22 ל-25 באוקטובר – כאמור, בסן פרנסיסקו, שתיצבע כולה באדום של אורקל, לקראת עשרות אלפי המבקרים שיפקדו את האירוע. כל הפרטים אודות הכנס נמצאים כאן.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *