2 בנובמבר 2017 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: פדי מרגי, Talking Brands

פדי מרגי, הבעלים והמייסד של Talking Brands. צילום: פלי הנמר
פדי מרגי, הבעלים והמייסד של Talking Brands. צילום: פלי הנמר

לפני ימים אחדים בא לבקר במאורת הנמר פדי מרגי, הבעלים והמייסד של Talking Brands.

מרגי סיפר ש-Talking Brands נוסדה לפני 17 שנים ומתמחה במיתוג ובאסטרטגיה. יש לה מאות פרויקטים מניבים במגוון רחב של לקוחות ממגזרים שונים במשק, בהם סופר פארם, מפעל הפיס, חברות היי-טק, חברות פיננסים ולא מעט מיזמים בשלבי צמיחה. מרגי הוא בוגר הפקולטה לעיצוב במכון האקדמי-טכנולוגי חולון (HIT), שם הוא משמש כיום כמרצה בכיר ולא מכבר כיהן שם כראש המחלקה לתקשורת חזותית. כמו כן, הוא בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות ביזמות מאוניברסיטת פוליטכניק בניו-יורק.

מרגי נמנה בין שורה של מעצבים מובילים בעולם בתחומי המיתוג והאריזה, ומציג תערוכה בשם Wheat is Wheat is Wheat, שזכתה בפרסים בינלאומיים ובסיקור נרחב במגוון אמצעי תקשורת בעולם, בהם Fox News, המגזין Life ומגזין האופנה Vogue. הוא אף משמש כשופט בתחרויות ישראליות ובינלאומיות בתחום.

בפגישתנו דיברנו על מיתוג ועל התפיסה הייחודית שלו את הנושא, ומרגי ציין שאני בעצמי מהווה מותג. "אתה חיי את הנמרות וגר במאורה מטפורית. ניכסת את הדימוי במלוא הדרו", אמר לי המומחה. לדבריו, "מותג הוא כנות ונראה שהכנות היא נר לרגליך. רואים את זה בכל קעקוע, בכל טבעת, בשפה שלך ובמהות שלך. אני מאמין לכל מילה שלך ומת על זה. אתה איש מרגש".

"מעבר לזה", ציין מרגי, "רואים שלא רק שאתה אומר על עצמך שאתה נמר – גם הסביבה אומרת זאת. מותג צריך לפרוע את השטר ואתה לא רק פורע אותו, אלא נוגס בשטר, טורף אותו". בנוסף, הוא הרעיף שבחים על המאורה שלי ואמר כי "למדתי לא מעט על הנמר בזכות מאורתו".

מה אגיד ומה אומר? המחמאות האלה היו שוות את הפגישה.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *